Concurs pentru alegerea noului brand al Romaniei

 

logo_rumaniaMinistrul delegat pentru IMM, Turism si Mediu de Afaceri, Maria Grapini, a lansat la jumatatea lunii martie pe pagina personala de Facebook un concurs de idei pentru alegerea unui nou brand turistic al Romaniei si a cerut opinii despre actualul brand care, spune ea, nu sunt pozitive.

„Am postat pe Facebook lansarea unui concurs de idei pentru alegerea brandului turistic al Romaniei si am cerut opinii tocmai pentru a evalua perceptia fata de brandul sectorial de turism. Clar, parerile nu sunt pozitive”, a spus Maria Grapini, citata de Mediafax.

Potrivit acesteia, conform desfasuratorului de implementare a programului de promovare a brandului, trebuie comandat un studiu de impact al brandului actual.

Brandul turistic al Romaniei, care contine celebra frunza, a fost lansat in anul 2010, si doar crearea lui a costat peste 800.000 de euro.

„Urmeaza sa se lanseze o licitatie pentru contractarea unei firme care sa faca acest studiu. Consilierii si expertii vor decide daca este cazul de rebranduire a sectorului de turism”, a mai spus ministrul. Grapini a afirmat ca prioritatea o reprezinta insa implementarea catorva masuri esentiale pentru turism, care sa duca la cresterea indicatorilor relevanti ai sectorului. Printre acestea se numara modificarea sau promovarea unor legi.

InCont

Cuvinte cheie: , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie