Infrastructura rutiera a Romaniei dincolo de cifrele din Master Planul de Transport

 

Când vine vorba de infrastructura rutieră a României, importanța termenelor de predare a lucrărilor de importanță strategică, economică și socială – așa cum sunt prezentate a fi marile autostrăzi de pe autostrada nadlac-arad1hârtie – cade, mai mereu, în secund. Nimeni, de la companiile constructoare, la guvern, ministere și până la investitorii străini, nu mai ia în serios termenele de predare vehiculate în contractele prea des semnate, blocate, rupte, refăcute și semnate din nou (or, dacă preferați, resemnate).

Între toate planurile de investiții în infrastructura din România, probabil că Master Planul de Transport și-a pierdut cel mai mult relevanța, gravul nume al documentului devenind, mai ales în ultima perioadă, doar un enunț fără conținut. Cu toate acestea, lista de proiecte de investiţii din Master Planul de Transport a fost deja elaborată și discutată împreună cu Comisia Europeană, iar la finele lunii aprilie documentul ar trebui să fie finalizat. Asta explica, în urmă cu o lună, ministrul Transporturilor, Ioan Rus. Sigur, odată finalizată, strategia nu va putea fi modificată ulterior, căci MPT e un plan pe termen lung.

Citeste mai departe pe adevarulfinanciar.ro

Cuvinte cheie: ,

Comentarii oprite

Ne pare rău! Publicarea de comentarii nu este permisă.

Distribuie