Un nou jucator pe piata electrocasnicelor mici din Romania

 

Skin Media, un jucător important pe piata de import si distributie IT&C, intră pe un nou segment de piată, al electrocasnicelor mici de bucătărie destinate unei alimentatii sănătoase, şi vrea să obtină o cifră de afaceri de 4 milioane de euro în 2015.
843CA8YYTJUCATA1QLWCAHWSKG3CAQ00CXYCA2Q9LD7CAHC4L7JCAAXMGR4CAG214D8CA0O4VV5CA07LITGCALADNZFCAPJ1E0JCAV9IFNDCAGA0THQCAYSJZROCALV77XACAATL5THCA0DLLEJCAEJUMC0Skin lansează opt noi branduri recunoscute la nivel global pentru inovatie în tehnicile de gătit. Aceste produse sunt mai scumpe decât cele existente până acum în piată. „Dacă în prezent găsim un blender cu 200-300 de lei. Un blender pe care îl comercializăm noi ajunge la 500 de lei, dar diferenta stă în calitate”, ne-a mai spus Perian.
Piata autohtonă de electrocasnice mici a înregistrat rezultate pozitive în primele 6 luni ale acestui an, crescând cu 12 % faţă de 2013, atingând valoarea de 53 de milioane euro. Segmentul electrocasnicelor pentru gătit acasă este estimat la mai mult de jumătate din piata de electrocasnice mici. Cele mai mari cresteri din această categorie, înregistrate în primul semestru (cele mai reprezentative fiind storcătoarele si robotii de bucătărie), confirmă apetitul românilor pentru un stil de viată sănătos, cu minim de efort în ceea ce priveste procesul de pregătire.
Cele 8 branduri recent lansate de Skin Media sub conceptul „Găteste sănătos. Acasă” includ game de produse adaptate oricărui moment al zilei: solutii complete pentru micul dejun, storcătoare multifunctionale si prin presare la rece, aparate de gătit electrice slow cooking si în vid, aparate pentru vidat alimentele sau de pregătit paste în casă, precum si gama TO GO (blendere personale si coffee makere) adresată persoanelor active.
Printre brandurile lansate se numară Crock Pot, un aparat de gătit electric, slow cooker, Food Saver, un aparat pentru vidat alimente si ingrediente, numărul 1 în vânzările din Italia, Oster, un blender performant lider pe piețele din SUA, Canada si Spania si Breville, gamă care oferă o soluție completă pentru un mic dejun rapid si sănătos.capital.ro

Cuvinte cheie: ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie