Servicii de call center pentru romanii din strainatate
MAE vrea sa achizitioneze, contra sumei de 158.000 de euro, un call center pentru românii din strainatate, apelurile acestora urmând sa fie preluate de 22 de operatori care vor fi asigurati de firma câstigatoare si instruiti de Ministerul de Externe.
Potrivit invitatiei de participare postate pe site-ul MAE, la licitatie pot participa firme ce pot face dovada ca au prestat în ultimii 3 ani servicii de centre de apel similare iar valoarea acestor activitati sa fi fost cel putin egala cu 500.000 de lei fara TVA, prezentând cel putin un contract si cel mult trei privind prestarea de servicii call center.
Derularea serviciilor de call center (centru de apel) va avea loc în perioada 1 ianuarie-31 decembrie 2015, valoarea estimata a contractului fiind de 696.772,80 lei (aproximativ 158.000 euro).
Durata de valabilitate a contractului va putea fi prelungita cu maximum patru luni în 2016, în conditiile pastrarii tarifului lunar stabilit în contract.
Serviciile de call center fac parte din proiectul Centrul de Contact si Suport al Cetatenilor Români din Strainatate, lansat în noiembrie 2013. Unul dintre obiectivele Centrului este de a pune la dispozitia publicului, în regim de permanenta, a unor numere de telefon locale si apelabile cu tarif local în toate orasele în care România are misiuni diplomatice si oficii consulare. Totodata, MAE doreste ca toate apelurile cetatenilor români din toata lumea sa fie preluate „în cel mai scurt timp posibil” si sa fie procesate.
Potrivit caietului de sarcini, centrul de apel va avea 24 de angajati permanenti, dintre care doi supervizori.
Persoanele propuse de firma câstigatoare pentru derularea contractului trebuie, printre altele, sa aiba experienta în servicii de call center de cel putin sase luni, sa cunoasca o limba de circulatie internationala, la nivel mediu, sa aiba capacitatea de a rezolva autonom problemele si sa aiba minimum studii medii.
La capitolul responsabilitati se precizeaza ca operatorul centrului de apel va fi „principalul punct de contact al cetateanului român care solicita servicii si asistenta consulara, telefonic sau prin corespondenta electronica”. Acesta trebuie sa preia cu prioritate apelurile de urgenta, sa obtina toate informatiile necesare de la apelant în vederea identificarii naturii problemei ridicate, sa asigure transferul informatiilor achizitionate si a apelului catre misiunea diplomatica sau oficiul consular competent. Operatorul nu trebuie sa faca evaluari asupra incidentelor raportate, pe baza propriilor supozitii sau speculatii.
Pentru functionarea serviciului, MAE va asigura baza materiala si tehnica de calcul, precum si supervizorii.
De asemenea, Ministerul se va ocupa de instruirea profesionala a operatorilor, în perioada noiembrie-decembrie 2014, anterior începerii activitatii.
Data deschiderii ofertei este 27 octombrie. Catalina Mihai, mediafax.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!