Prioritatile noului ministru al Transporturilor, Ioan Rus

 

Reducerea risipei, proiecte cu fonduri europene, un respect fata de munca în tot ministerul, un respect mai solid fata de proprietate în tot ministerul. Acestea sunt prioritatile noului ministru al Transporturilor, Ioan Rus.

ioan rusVa fi nevoie de putin timp pentru a-mi da seama cu exactitate de ceea ce am de facut, mai bine eventual decât pâna acum, a subliniat noul ministru al Transporturilor.

Vom începe încercând sa reducem risipa în acest minister – prin risipa ma refer aici si la resursele materiale si la resursele umane. Cu acest rezultat, probabil vom deveni mai competitivi în ceea ce facem în întreaga activitate a ministerului. Fiind mai competitivi, la un moment dat s-ar putea sa devenim si performanti si sa putem, sa spunem concura, cu serviciile si produsele noastre cu ceea ce se întâmpla în Europa, a subliniat Ioan Rus.

Este greu sa ne închipuim un transport de mare viteza de la Cluj la Oradea, dam exemplu, câta vreme acea linie nu este electrificata.

Încercam sa identificam si care ar fi solutiile si în interiorul resurselor umane pe care le avem azi si în interiorul unei extensii cu resurse europene pe programele pe care le avem. Sa vedem în ce masura vom reusi si acolo sa aducem mai multi bani si în ce masura vom reusi sa dezvoltam un respect fata de munca mai solid în tot ministerul, un respect fata de proprietate mai solid în tot ministerul, a conchis Ioan Rus. stiri.tvr.ro

Cuvinte cheie: , ,

 

1 comentariu

  1. Ileana Manolache spune:

    Stimate domnule Ioan Rus, fata de dezastrul care este in infrastructura rutiera si feroviara sunt sperante daca vor fi atrasi in minister ingineri constructori specialisti in drumuri poduri si cai ferate precum si ingineri minieri.
    Cine a construit Transfagarasanul, barajul de la Vidraru si hidrocentrala, Portile de Fier, autostrada Buc – Pitesti, etc, etc.Se pare ca am avut cel mai lung traseu de cale ferata din Europa si acum este jalnic. CFR calatari si CFR marfa un dezastru. Va rog sa mergeti cu trenul pe ruta Bucuresti-Suceava ca sa vedeti realitatea cruda. Trenurile de calatori circula cu 3, max. 4 vagoane,pretul calatoriei este excesiv. Este mai rentabil sa circuli cu masina personala cu doua persoane decat cu trenul. Pentru CFR marfa, statiile de incarcare – descarcare sunt ruina. Vagoane stationate ruginite, jefuite. Dispar sinele de cale ferata si cablurile electrice. Vizitati va rog GARA DE NORD, o poarta de intrare in capuitala si pentru straini.
    Cu secretari de stat juristi si economisti nu prea mai merge, poate fi unul dar nu toti.
    Infrastructura in toata tara este jalnica.

    Legislatia postdecembrista a distrus extrem de mult inclusiv invatamantul. Ministrii nu au nici o responsabilitate in dezastrul din educatie si cercetare?

    Va rog, astept pozitia dumneavoastra.

    Cu urari de sanatate,
    Ileana Manolache,ing. chimist-Institutul Politehnic Bucuresti, promotia 1966
    07.07.2014
    0723318686, ileana.manolache@gmail.com

Adaugă părerea ta


 

Distribuie