Reprezentantii societatilor de reparatii auto se plang de colaborarea cu Carpatica Asig
Informarea autolaudativa emisa ieri presei de societatea de asigurari Carpatica Asig, conform careia 89% dintre service-uri sunt multumite de termenele si cuantumul platit pe segmentul RCA, a fost demontata ieri rând pe rând de reprezentantii societatilor de reparatii auto, care se plâng de aceasta colaborare, sustinând ca din acest motiv nu accepta mai mult de 3 – 4 dosare de dauna pe luna.
Contactat de Curierul National, Cristian Muntean, presedintele ASSAI, a declarat ca „este un procent incorect, ireal, emis strict în scop de marketing”, pentru ca „sunt foarte multe service-uri care se plâng de faptul ca societatea Carpatica Asig întârzie plata daunelor”.
De altfel, reprezentanti ai mai multor service-uri au declarat pentru Curierul National ca au depus la ASF o serie de plângeri împotriva acestei societati de asigurari, incriminând, pe lânga întârzierile la plata, si faptul ca acestea platesc partial daunele.
„Afirmatia Carpatica potrivit careia 89% dintre service-uri sunt multumite de colaborare este o minciuna. Carpatica nu face în niciun dosar plata la termen, desi, conform contractului, aceasta ar trebui sa achite daunele în maximum 10 zile de la depunerea dosarului. În cel mai fericit caz, Carpatica achita în avans doar 30% din daune, acceptând doar service-urile unde au ei contracte, ceea ce îi nemultumeste pe clienti. Totul doar ca sa faca ei profit. Avem multe plângeri la ASF, dar ASF ne raspunde în 30 de zile. Din cauza proastei colaborari cu Carpatica, nu acceptam mai mult de 3 – 4 dosare pe luna. Asta ca sa nu ne pacalim cum am facut-o cu Astra, care datoreaza în prezent doar service-ului nostru peste 100.000 lei”, a declarat pentru Curierul National Radu Soponar, reprezentant al service-ului Anmar Service din Baia Mare.
Asiguratorul nu emite notele de constatare
„Carpatica Asig întârzie plata sau, în cel mai fericit caz, plateste partial. Sunt luni de zile de când n-au mai onorat daunele la service-ul nostru. Avem plângeri la ASF în acest sens, dar ASF raspunde greu”, ne-a declarat Cosmin Cretu, reprezentantul Activ Auto Bucuresti.
„Carpatica savârseste numeroase abuzuri atunci când rezolva dosarele. Nu platesc, trimit clientii la service-urile lor, de cele mai multe ori de mâna a doua, ca au preturi mici. Daca pagubitul merge la Carpatica neasistat, este cu siguranta tepuit. Spre exemplu, desi conform legislatiei în vigoare asiguratorul este obligat sa emita pe loc asiguratului nota de constatare cu toate solutiile tehnice, Carpatica nu face acest lucru. În 90% dintre cazuri nu emite aceste note sau le trimite direct service-ului agreat, desi ar trebui sa le dea în mâna asiguratului”, a afirmat Bogdan Anania, reprezentant al Anania Service din Roman.
Citeste mai departe pe curierulnational.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!