Carrefour ramane fara primul sau francizat: Angst

 

Retailerul francez Carrefour ramâne fara primul sau francizat, producatorul de preparate din carne Angst. Lantul Carrefour Express ramâne cu 43 de unitati.

franciza angst carrefourCarrefour, numarul unu din Europa pe segmentul retailului alimentar, ramâne fara principalul francizat în România, cu impact semnificativ asupra numarului de magazine operate. Producatorul autohton de preparate din carne Angst a decis iesirea din sistemul de franciza Carrefour, la aproximativ 3 ani de la semnarea contractului initial. Astfel, cele 22 de magazine care s-au deschis sub brandul Angst Carrefour Express vor redeveni Angst. „Este decizia Angst, pe care cei de la Carrefour au acceptat-o fara niciun fel de probleme. Motivul pentru care am decis sa iesim din franciza este pentru a ne focusa pe ceea ce stim noi cel mai bine: procesarea si comercializarea preparatelor din carne. Vom continua colaborarea cu Carrefour în multe alte puncte de vedere”, a declarat pentru ECONOMICA.NET Sorin Minea, patronul Angst.

Întrebat daca este posibil sa renunte definitiv la retail, oficialul companiei sustine ca „Angst va avea mereu si vânzare prin retail”. „Nu se pune problema vânzarii proprietatilor pe care le avem. În niciun caz nu vom renunta la retail. Chiar suntem în tratative sa deschidem doua magazine noi în Bucuresti”, a mai spus Minea. Potrivit acestuia revenirea la brandul Angst nu va presupune cheltuieli semnificative pentru ca „practic nu se va schimba nimic”.

Angst opereaza în momentul de fata 22 de magazine, dintre care 7 sunt în proprietatea Angst, iar restul închiriate.

Angst este primul si cel mal mare francizat Carrefour.

Parteneriatul Carrefour-Angst a fost o premiera în România pe segmentul de retail. Primul magazin sub sigla Carrefour Express a fost Carrefour Express Angst Domenii, deschis pe 12 octombrie 2011.

Printre francizatii Carrefour se mai numara Pronto (Bucuresti), Sigma (Giurgiu) sau RostCom (Brasov).

Potrivit Carrefour, conceptul de franciza propus de catre Carrefour România permite partenerului care are o afacere de familie (1-3 magazine) sau o re?ea de magazine sa pastreze, sa administreze ?i sa î?i dezvolte aceasta afacere. Afacerea este în continuare condusa de catre proprietarul acesteia care este asistat în gestionarea magazinului de catre Carrefour România.

În România, Grupul Carrefour numara, înainte de exitul Angst, 171 magazine dintre care 25 hipermarket-uri „Carrefour”, 80 supermarket-uri „Market”, 65 magazine de proximitate „Express” ?i un website de comer? online: www.carrefour-online.ro. Alina Stanciu, economica.net

Cuvinte cheie: , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie