Lantul de magazine de proximitate din tara, LaDoiPasi a ajuns la 700 de unitati

 

LaDoiPasi, programul de franciza dezvoltat de nemtii de la Metro Cash&Carry România, a ajuns sa numere 700 de unitati. Este cel mai mare lant de magazine de proximitate din tara.

La doi pasiLaDoiPasi, programul de franciza dezvoltat de catre METRO Cash&Carry România, devine cea mai mare retea de magazine de proximitate din tara, fiind reprezentata în fiecare judet din România. La doi ani de la lansarea pe piata, peste 700 de comercianti au adoptat modelul de business LaDoiPasi, dintr-un total de peste 800 contracte încheiate, informeaza un comunicat al companiei.

În topul judetelor cu cel mai mare numar de magazine LaDoiPasi se numara: Constanta, cu 47 de magazine operationale; Brasov, cu 42 de magazine deschise; Bucuresti si Iasi, cu câte 37 de magazine. Recent, Salaj a devenit cel de-al 41-lea judet în care este reprezentata reteaua LaDoiPasi, cu primul magazin deschis în decembrie 2013.

„Înca de la lansarea sa, programul LaDoiPasi si-a propuns sa îi sustina pe micii comercianti în dezvoltarea propriilor afaceri. Expertii METRO Cash&Carry România ofera consultanta proprietarilor dornici sa fie parteneri în retea, pastrându-le independeta administrativa si financiara, iar aprecierile pozitive din partea clientilor magazinelor LaDoiPasi reprezinta o confirmare a rezultatelor acestor eforturi. Ne propunem sa dezvoltam în continuare întregul program si sa facem tot ceea ce este necesar pentru a raspunde eficient nevoilor de afaceri ale clientilor nostri”, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash&Carry România.

METRO România ofera proprietarilor magazinelor LaDoiPasi consultanta în diverse domenii cu impact major asupra dezvoltarii afacerii lor, precum: cursuri de instruire, consultanta pe toata perioada desfasurarii parteneriatului si asistenta în programele de marketing. În plus, METRO Cash&Carry România publica în mod regulat brosuri publicitare si promoveaza selectiv produsele proaspete si ultra proaspete, precum si produsele marca proprie, care aduc un plus în diferentierea acestor magazine în piata si în preferintele consumatorilor finali.

METRO Cash & Carry este reprezentata în 29 tari cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajati în întreaga lume, compania a atins vânzari de aproximativ 31 miliarde € în anul financiar 2012/2013 (pro forma). METRO Cash & Carry este o divizie de vânzari a METRO GROUP, unul dintre liderii comertului la scara mondiala. În anul financiar 2012/2013, vânzarile METRO GROUP au atins cifra de 66 miliarde € (pro forma). Compania numara aproximativ 265.000 de angajati si opereaza aproximativ 2.200 de locatii în 32 tari.

METRO Cash & Carry România este parte integranta a METRO Cash & Carry International si a fost lansata oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, în Bucuresti. Astazi, reteaua numara 32 de magazine în 24 de orase. economica.net

Cuvinte cheie: , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie