British American Tobacco Romania a scumpit tigarile
British American Tobacco România, unul dintre cei mai mari producatori de tigarete de pe piata locala, a majorat pretul pachetelor de tigari.
British American Tobacco România, unul dintre cei mai mari producatori de tigarete de pe piata locala, a scumpit în primele zile ale acestui an produsele din portofoliu cu 50 de bani. Decizia BAT în ceea ce priveste politica de preturi vine în contextul în care, de la 1 ianuarie, acciza la produsele din tutun s-a majorat cu 67% – de la 30 lei pentru o mie de tigari, la 50 de lei. Totodata, cota taxei ad-valorem aplicata la tigaretele cu filtru a crescut de la 30% la 31%. Tigarile fara filtru sunt în continuare scutite de taxa ad-valorem.
Astfel, un pachet de Kent, cea mai vânduta marca de tigari din România, costa acum 14 lei, în variantele Blue, Silver sau White. Un pachet de Lucky Strike costa acum 13,50 de lei, iar un pachet de Pall Mall în varianta Blue are acum un pret de 13 lei.
BAT a scumpit ultima oara în luna iunie, cu pâna la 30 de bani, dupa ce de la 1 aprilie 2013 producatorul a adaugat alti 40 de bani la pachetul de tigari, ca urmare a cresterii accizelor. În vara anului trecut si Philip Morris, producatorul Marlboro si L&M, a majorat pretul cu 0,2 lei. economica.net
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!