Negocieri intre Posta Romana si Intesa Sanpaolo pentru oferirea de servicii bancare si financiare
Compania Nationala Posta Româna si Grupul Intesa Sanpaolo demareaza negocierile în vederea încheierii unui acord bilateral privind vânzarea de servicii bancare si financiare în cadrul oficiilor postale Posta Româna si sub brandul ‘Posta Româna’, potrivit unui comunicat al bancii.
Lansarea proiectului reprezinta rezultatul procesului de selectie organizat de Compania Nationala Posta Româna, în conformitate cu noua strategie comerciala aprobata de conducerea societatii, al carei obiectiv principal îl reprezinta diversificarea gamei de servicii oferite.
Cu o retea de peste 5.600 de sucursale, Posta Româna detine cea mai mare acoperire la nivel national de pe piata serviciilor postale, comparabila cu nivelul de acoperire al celor mai mari operatori de pe piata bancara.
‘Odata cu lansarea unui portofoliu de servicii financiare distribuite sub brand-ul propriu, Posta Româna va deveni în urmatorii ani unul dintre principalii jucatori pe piata româneasca a serviciilor bancare. Ne propunem ca acest parteneriat sa înlesneasca accesul la serviciile bancare si financiare pentru toti cetatenii români si sa genereze o sursa solida de venit pe termen lung pentru companie. Completarea actualei oferte de produse si servicii a Postei Romane cu servicii financiar-bancare face parte din strategia pe termen mediu si lung asumata de actionarii companiei. Este un proces probat cu succes de alte administratii postale nationale europene, iar Posta Româna nu va face exceptie de la acest trend. Ne asteptam ca ‘Posta Româna Servicii Financiare’ sa impacteze major piata bancara, în perspectiva dezvoltarii economice si sociale a României’, sustine Alexandru Petrescu, director executiv al Companiei Nationale Posta Româna.
Potrivit comunicatului, prin diversificarea propriilor activitati, Posta Româna are ca obiectiv, pe de o parte, extinderea propriei baze de clienti, iar pe de alta parte promovarea incluziunii financiare, ajungând în zonele geografice cele mai îndepartate alaturi de un partener care are o lunga istorie pe piata financiara si bancara europeana. Istoria Postei Române si recunoasterea marcii sale sunt doua elemente esentiale în favoarea unui proiect eficient pentru sectorul serviciilor financiare, care sa fie pus la dispozitia milioanelor de clienti ai Postei Române, în colaborare cu un partener de mare calibru în sectorul bancar.
‘Suntem pregatiti sa facem fata acestei noi provocari bazându-ne pe o strategie clara cu baze solide: profitabilitatea sustenabila, know-how-ul si competentele comerciale’, a declarat Ignacio Jaquotot, directorul Diviziei Banci Subsidiare Internationale a Grupului Intesa Sanpaolo.
Compania Nationala ‘Posta Româna’ SA este operatorul national de servicii postale lider pe piata din România. Printre actionarii sai se numara statul român, prin Ministerul Societatii Informationale, care detine 75% din capitalul social, si Fondul Proprietatea, cu o participatie de 25%. Posta Româna dispune de o retea retail de peste 5.600 ghisee la nivelul întregii tari, care ofera produse si servicii postale si financiare tuturor clientilor companiei în România. Posta Româna are o istorie de 150 ani iar brandul este recunoscut la nivel national si international.
La 31 octombrie, Posta Româna, furnizor de servicii postale universale pe întreg teritoriul national, avea un numar de aproximativ 27.500 de angajati.
Intesa Sanpaolo este prezenta pe piata româneasca din anul 2008. Intesa Sanpaolo Bank Romania ofera propriilor clienti o gama completa de produse bancare. Intesa Sanpaolo Bank este prezenta pe piata din România cu 76 de sucursale situate în toate orasele mari ale tarii iar prin cei 800 de angajati deserveste aproximativ 100.000 de clienti. La finele anului 2012, ISP România avea active totale de 1,152 miliarde euro, credite brute acordate clientelei în valoare de 904 milioane euro si depozite directe de 562 milioane euro.(AS – autor: George Banciulea, editor: Andreea Marinescu), agerpres.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!