Eurosport Television Limited va promova brandul turistic al Romaniei

 

Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) a încheiat un contract, în valoare de aproape 650.000 de lei, cu Eurosport Television Limited pentru promovarea brandului turistic al României cu prilejul Campionatului European de Raliuri, etapa a 12-a Rally International du Valais, Elvetia.

eurosport logoContractul a fost atribuit Eurosport Television LTD, pe 5 noiembrie, si are o valoare totala de 646.350 de lei (fara TVA), potrivit unui anunt postat pe site-ul e-licitatie.ro.

Potrivit anuntului de atribuire, contractul nu intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice.

Contractul a fost atribuit prin negociere fara anunt de participare, întrucât „lucrarile/ produsele/ serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive legate de protejarea unor drepturi de exclusivitate”.

Criteriul de atribuire a fost pretul cel mai scazut, potrivit anuntului de atribuire.

Etapa a 12-a Rallye International du Valais- RIV, Elvetia, s-a desfasurat în perioada 6-9 noiembrie, potrivit unui anunt postat pe site-ul turism.gov.ro.

Potrivit documentului respectiv, la etapa a 12-a Rally International du Valais a fost promovat brandul turistic al României.

Grupul Eurosport, cea mai importanta platforma multimedia de sport din Europa, s-a lansat în 1989 si este detinut de grupul media francez TF1. În prezent, Eurosport ajunge în 130 de milioane de case din Europa. În limba româna, postul Eurosport s-a lansat în 1997. În ianuarie 2005, s-a lansat Eurosport 2, iar în mai 2008 a debutat Eurosport în High Definition.economica.net

Cuvinte cheie: , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie