BRD anticipeaza 150.000 de clienti in urmatorii trei ani, pe mobile banking

 

BRD Groupe Societe Generale a lansat o aplicatie care permite utilizatorilor sa transfere sume de bani, sa plateasca facturile si sa obtina informatii despre contul bancar, direct de pe telefonul mobil, si anticipeaza 150.000 de clienti în urmatorii trei ani. „În România, rata de penetrare a telefoniei mobile este de 120%, iar telefoanele inteligente au o pondere de 17% în totalul terminalelor. De asemenea, popularitatea si rata de adoptie a tabletelor au crescut spectaculos, de la 10.000 în 2010 la 450.000 la finele acestui an. În prima jumatate a acestui an, vânzarile de tablete au atins 200.000 de unitati.

brdÎn plus, numarul conexiunilor mobile la Internet este de aproximativ trei ori mai mare decât al celor fixe. În acest context, lansarea aplicatiei MyBRD Mobile a venit ca un lucru firesc”, a spus directorul de marketing si management al produselor din cadrul BRD, Bogdan Spuza, într-o conferinta. El a adaugat ca lansarea aplicatiei permite clientilor o economie semnificativa de timp, dar si utilizarea unor optiuni ce simplifica orice tranzactie financiara. Aplicatia MyBRD Mobile permite scanarea codului de bare al facturilor, transferurile catre coduri QR si catre numere de telefon. „Dar cea mai inedita functie propusa de aplicatia MyBRD Mobile este transferul prin bump, prin simpla atingere a doua telefoane”, a spus Spuza. Costin Nitu, curierulnational.ro

Cuvinte cheie: , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie