Compania de birotica RTC intra pe piata produselor promotionale

 

Compania de birotica si papetarie RTC Proffice Experience, preluata în 2011 de la Octavian Radu de catre fondul de investitii suedez Oresa Ventures, vizeaza o cota de de 5% pe piata produselor promotionale, în urma extinderii portofoliului în aceasta zona noua pentru companie.

RTC„Intram, practic, pe o piata noua pentru RTC Proffice Experience, însa avem avantajul unui business puternic pe partea de produse de birou si business. Deja unul din cinci clienti ne solicita astfel de produse, mai ales în perioada premergatoare sfârsitului de an, ceea ce este un început încurajator”, a declarat Gabriel Muresanu, CEO RTC Proffice Experience.

Compania si-a extins la începutul toamnei gama de consumabile office, de la papetarie, la produse ce pot acoperi toate activitatile de suport ale unei activitati de tip office precum: curatenia birourilor (produse si echipamente de curatenie si igiena), confortul angajatilor si protocol (cafea, apa, sucuri, electrocasnice de birou), protectia muncii (echipamente de protectia muncii) si multe altele.

„Pe baza cererii de pâna acum, estimez ca în decurs de doi ani segmentul produselor promotionale va genera cel putin 10% din veniturile companiei. Tintim un loc în top 5 furnizori de produse promotionale”, a explicat Gabriel Muresanu.

RTC Proffice Experience / cu afaceri de circa 22,7 mil. euro în 2012 -, a fost preluata în 2011 de fondul de investitii suedez ORESA Ventures, un fond activ din 1997 atât în Europa Centrala si de Est, cât si în tara. Ileana Ilie, capital.ro

Cuvinte cheie: , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie