Orange a lansat serviciul Business One Voice
Orange, liderul pietei locale telecom, a lansat Business One Voice, o solutie convergenta de voce fixa si mobila, gazduita în cloud, ce reprezinta o noutate în modul în care serviciile de voce sunt implementate, utilizate si gestionate.
Companiile care aleg solutia Business One Voice vor beneficia de o suita de functionalitati prin care îsi pot optimiza investitiile în infrastructura de telecomunicatii. Astfel, prin virtualizarea centralelor telefonice se elimina cheltuielile aferente achizitionarii, întretinerii, configurarii si operarii echipamentelor. De asemenea, prin alocarea de resurse de voce fixa sau mobila pe destinatii de apel, la nivel de utilizator, grupuri sau profiluri de utilizare si prin controlul în timp real asupra consumului acestora, clientii pot detine controlul total asupra costurilor.
Mai mult, eficienta angajatilor poate fi optimizata cu ajutorul functionalitatilor de voce fixa, mobila sau convergenta oferite. Acestea variaza de la cele simple, precum identificarea apelantului, restrictionarea si redirectionarea apelurilor, apel în asteptare, personalizarea tonurilor si muzica în asteptare, preluare apel, restrictionare sau respingere apeluri, pâna la cele complexe precum conferinta, transferul în cascada al apelurilor între numere fixe sau mobile dupa un scenariu prestabilit, redirectionare de la distanta, plan privat de numerotatie.
Un alt beneficiu important oferit de serviciul Business One Voice îl reprezinta posibilitatea de configurare rapida a unui robot telefonic interactiv (IVR), ce va redirectiona apelurile în functie de dorintele apelantului si care poate fi programat în functie de orarul companiei, fara a mai fi necesare investitii suplimentare în echipamente.
Clientii pot administra serviciul de oriunde si oricând, de pe orice dispozitiv conectat la internet, prin intermediul unei interfete web intuitive si simple. Aceasta permite gestiunea facila, fara a necesita pregatire tehnica, a functionalitatilor si resurselor disponibile, atât pentru serviciile de voce fixa, cât si mobila.
Oficialii Orange considera ca mai mult de 50% dintre clientii de business vor folosi acest serviciul anul viitor. „Acest serviciu este bazat pe tehnologie de ultima ora si suntem încrezatori ca gradul de adoptie va fi foarte ridicat, mai mult de 50% dintre clientii corporatii mari care folosesc servicii de telefonie fixa vor opta pentru Business One Voice”, a declarat Florin Popa, Business to Business Director la Orange România.
Clientii pot opta pentru Business One Voice ca serviciu complementar la oricare dintre abonamentele de voce fixa si mobila destinate companiilor.
Solutia este disponibila în 4 variante de abonament, diferentiate prin pachetele de functionalitati de voce pe care le includ. Alegerea pachetelor se face în functie de nevoile specifice ale unei locatii sau ale unui grup de utilizatori.
„Business One Voice reprezinta solutia optima pentru orice companie ce urmareste reducerea investitiei initiale, cresterea productivitatii, controlul si eficientizarea costurilor, de oriunde si oricând, cu ajutorul unei interfete web simple si intuitive” a declarat Popa. capital.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!