Pufuletii Gusto au ajuns pe continentul american. Cifra de afaceri a companiei va creste cu 30%
Producatorul pufuletilor Gusto, compania Phoenixy din Baicoi, estimeaza pentru acest an o crestere cu 30% a cifrei de afaceri, comparativ cu valoarea înregistrata anul trecut, de 18 milioane euro, pe baza majorarii exporturilor, produsele ajungând si în SUA, în New York si Chicago.
„Speram sa obtinem o crestere de 30% fata de anul precedent si ne bazam în mod deosebit pe succesul înregistrat de pufuleti în exporturi, în ultimii ani, spre deosebire de piata interna, care înca stagneaza”, a declarat pentru MEDIAFAX directorul general al Phoenixy, Eliodor Apostolescu.
Astfel, afacerile companiei ar putea depasi 23 milioane euro.
Phoenixy are 15 tipuri de produse si o productie zilnica de peste un million de pungi de pufuleti, aproximativ 30% fiind livrata la export în peste 20 de state europene, precum Suedia, Germania, Olanda, Spania, Italia, Grecia, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Marea Britanie, Ungaria, Belgia, Ungaria, Croatia si Albania, si în SUA.
„În America avem clienti în New York, Detroit, Chicago, Atlanta”, a aratat Apostolescu.
El a mai spus ca Phoenixy va investi în linii de productie pentru dezvoltarea de noi sortimente de pufuleti, fara a preciza suma care va fi alocata.
Luna trecuta, compania a anuntat o investitie de 900.000 de euro în instalarea de panouri fotovoltaice pe acoperisul fabricii din Baicoi, energia produsa astfel urmând sa reduca cu 38% consumul de energie conventionala.
În ceea ce priveste profitul, potrivit datelor de la Ministerul Finantelor Publice, acesta a fost anul trecut de 7,17 milioane lei (1,65 milioane euro), cu 2,6% mai mare decât în 2011.
Phoenixy este detinuta în proportii egale de Catalin Nour si Eliodor Apostolescu, care ocupa si pozitia de director general al Phoenixy. Potrivit companiei, Phoenixy ocupa 70% din piata locala de pufuleti. Ana Maria Petcana, mediafax.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!