Primul mall cora din Romania. Vezi unde
Reteaua franceza de hipermarketuri cora a deschis centrul comercial cora Constanta, în urma unei investitii de 51 de milioane de euro. Noul centru comercial are o suprafata construita de 50.000 de metri patrati si include un si un hipermarket cu o arie de vânzare de aproximativ 8.600 mp.
Centrul comercial cora Constanta, amplasat la intersectia strazilor Bratianu si Cumpenei, mai include o galerie comerciala de 8.500 mp cu 50 de magazine, 670 de locuri de parcare la subsol, 450 de locuri de parcare pe terasa si 12.000 mp spatii verzi din care aproximativ 8.000 mp au fost amenajati pe terasa.
Terasa centrului comercial a fost construita în asa fel încât sa poata gazdui evenimente. La intrarea principala în cora Bratianu a fost montat un ecran LED de 150 mp pe care se pot difuza diverse proiectii atât ziua, cât si noaptea.
„cora Bratianu respecta noua filozofie verde implementata anul trecut de centrele noastre comerciale (…) Din punct de vedere comercial si al ofertei propuse de cora Bratianu, atât hipermarketul, cât si galeria au fost adaptate necesitatilor clientilor din Constanta. Compania noastra continua asadar expansiunea, adaptându-se mereu realitatilor pietei”, a declarat Philippe Lejeune, girector general al cora România.
Compania Romania Hypermarché, operatorul lantului de hipermarketuri cora, a initiat lucrarile de constructie a mallul din Constanta înca din 2010, însa procesul a fost întrerupt din cauza unor probleme juridice cu terenul. Initial, centrul Cora trebuia sa aiba o suprafata construita de 150.000 mp, de trei ori mai mare decât cea a mall-ul City Park din Constanta – dezvoltat de Neocity Group si decât a Maritimo Shopping Center – aflat în proprietatea Immofinanz tot în Constanta.
cora România are în prezent 11 hipermarketuri, dintre care patru la Bucuresti, doua în Constanta si câte unul la Cluj Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin si Bacau. Retailerul a încheiat 2012 cu o cifra de afaceri de 1,6 miliarde lei (359 milioane euro), în crestere cu 6% comparativ cu 2011, pe fondul deschiderii a doua noi magazine. Ileana Ilie, capital.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!