Atractiile turistice românesti vor fi promovate in tarile din Asia. Vezi ce strategia are ANT
România va fi promovata în Uzbekistan si Coreea de Sud cu circuitele culturale, Delta Dunarii si turismul balnear, dar sunt vizate si alte piete, printre care China, Japonia, India, Israel si Dubai, a declarat pentru MEDIAFAX Razvan Filipescu, presedintele Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT).
„Avem în vedere Uzbekistanul, pe care l-am vizitat recent si am constatat ca cei de acolo sunt interesati de România. Ne dorim ca în luna octombrie sa participam la târgul de turism care se desfasoara în Uzbekistan si sa ne promovam în acea zona. Am vazut un interes si din zona Coreei de Sud. Vrem sa ne promovam pe noi destinatii, dar în contextul economic international este foarte greu sa prevad de acum, pentru o perioada de 4-5 ani, pe ce piete sa ne promovam. Pot aparea pe parcurs diverse oportunitati sau pot aparea probleme în alte zone”, a spus Filipescu.
El a afirmat ca turistii din Uzbekistan si Coreea de Sud pot fi atrasi în România cu circuitele culturale si cu Delta Dunarii, dar pe acestia „îi intereseaza foarte mult” turismul de sanatate si turismul balnear.
Filipescu vrea ca promovarea pe anumite piete sa aiba o anumita repetabilitate si sa faca parte dintr-un program.
„Nu ne mai dorim sa facem campanii de promovare punctuale, într-o anumita perioada, si care sa nu aiba niciun fel de efect. În acest sens am comandat un studiu de impact, vrem sa vedem ce au facut predecesorii si sa avem un moment zero. Facem o analiza a profilului turistului în fiecare piata si a perioadelor în care este oportun sa ne promovam, perioadele în care ei îsi aleg concediile”, a mai spus oficialul din turism.
ANT are în vedere deschiderea unor reprezentante de turism în Japonia si în Dubai si intentioneaza sa concentreze promovarea, pe lânga destinatiile devenite clasice, gen Germania, Spania, Austria etc., si pe pietele din Israel, China si India. Autoritatea mai încearca, de asemenea, sa atraga turisti si din alte state din fosta Uniune Sovieticã.
Anul trecut s-au cazat în hotelurile si pensiunile din România aproximativ 1,6 milioane de straini, cu peste 9% mai mult decât în 2011.
Hotelurile din România sunt pe penultimul loc în Europa dupa gradul de ocupare în timpul verii si detine detasat ultima pozitie în clasamentul privind ponderea strainilor în totalul turistilor, cauzele fiind fluxul slab de turisti de afaceri, imaginea externa proasta, tarifele mari si evaziunea. Liviu Iancu, mediafax.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!