In prezent, piata tichetelor de vacanta, are o valoare de 1,3 milioane de euro

 

Piata tichetelor de vacanta are, în prezent, o valoare de 1,3 milioane de euro, a declarat, vineri, pentru AGERPRES, Jean Istasse, director general al companiei Sodexo Solutii pentru Motivare.

concediu„Estimam ca piata tichetelor de vacanta are în prezent o valoare de 1,3 milioane de euro si ca Sodexo este lider pe aceasta piata cu o cota de aproximativ 55%. Angajatii încadrati cu un contract de munca pot beneficia de prima de vacanta în tichete de vacanta, în valoare totala de pâna la 4.800 de lei, pe parcursul unui an, valoarea maxima deductibila stabilita prin lege. Analizele realizate de Sodexo arata ca valoarea medie a primei de vacanta acordata în tichete de vacanta este de 1.000 de lei/angajat”, a precizat Jean Istasse.

Piata tichetelor de vacanta are patru mari competitori – Sodexo , Edenred, Cheque Dejeuner si Ascendi.

„Grija pentru angajati reprezinta în alte tari din Europa o normalitate, deoarece angajatorii au constientizat faptul ca angajatii sunt cea mai pretioasa resursa. Angajatii odihniti sunt mai performanti, lucru demonstrat de toate studiile realizate în domeniul sanatatii si protectiei muncii, care arata legatura dintre lipsa odihnei si a vacantei cu incidenta unor boli cauzate de stres. România a început sa dezvolte politici de protectie a angajatilor, în special aduse pe piata locala de catre marile companii. Din experienta Sodexo, în domeniul beneficiilor pentru angajati, în timp, si companiile mai mici încep sa adopte si sa implementeze bunele practici ale companiilor mari, deoarece încep sa constientizeze importanta performantei angajatilor pentru business, în întregul sau’, a spus Jean Istasse.

În topul regiunilor de unde provin cei mai multi salariati care primesc tichete de vacanta se afla Regiunea Sud si Regiunea Nord Vest.

„În România, din pacate, înca exista multi angajati care nu folosesc concediul pentru a pleca undeva în vacanta, iar tichetele au tocmai acest rol, vin sa încurajeze petrecerea concediului în destinatii locale de vacanta’, ne-a mai spus Jean Istasse.

Turismul urban a reprezentat principala optiune a angajatilor care au primit tichete de vacanta, concentrând 23% din cerere în ultimele 12 luni, conform unui studiu al companiei Sodexo Solutii pentru Motivare.

Pe locurile urmatoare în topul destinatiilor se situeaza Valea Prahovei si Brasov (21%), statiunile balneare (19%), statiunile de pe litoral (17%) si Bucuresti (10%). Alte destinatii turistice preferate de beneficiarii de tichete de vacanta au fost manastirile, orasul Sibiu, zonele Maramures si Delta Dunarii.

Industria chimica si metalurgica, distributia si serviciile sunt principalele domenii de activitate ai caror angajati beneficiaza de tichete de vacanta, conform studiului Sodexo.

„Sodexo este o companie cu un specific deosebit: toate serviciile pe care le ofera prin cele trei divizii ale sale – Benefits & Rewards Services, On-site Services, Personal & Home Services – conduc la îmbunatatirea vietii persoanelor care le primesc. Iar dimensiunea la care Sodexo ofera servicii pentru îmbunatatirea calitatii vietii este impresionanta astazi: 80 de tari reprezentând peste 80% din populatia globului, peste 34.000 de locatii administrate si peste 50 de milioane de clienti si consumatori care beneficiaza zilnic de serviciile companiei în toate domeniile de activitate – afaceri, servicii publice, spitale, scoli, zone izolate din întreaga lume’, a mai spus Jean Istasse.(AS – autor: Carmen Marinescu, editor: Mariana Nica), agerpres.ro

Cuvinte cheie: , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie