H&M isi extinde canalele de vanzare online
Retailerul suedez H&M îsi extinde canalele de vânzare online, având în plan sa includa câteva noi tari în 2014, dupa ce profitul pe al doilea trimestru al anului a scazut mai mult decât era anticipat, scrie The Wall Street Journal.
Karl-Johan Persson , CEO H&M, sustine ca “desi vânzarile ramân puternice în Asia, cifra totala a încasarilor nu este satisfacatoare, în special din cauza situatiei problematice a industriei retail din lumea modei si a vremii nefavorabile din martie si aprilie din câteva dintre pietele noastre principale”.
Profitul retailerului suedez a scazut la 723 de milioane de dolari, de la 814 milioane de dolari în al doilea trimestru al anului.
Compania a reconfirmat ca planuieste sa deschida în jur de 350 de magazine în 2013, cele mai multe dintre acestea urmând sa fie deschise în China si Statele Unite. H&M planuieste si sa se extinda pe piata vânzarilor online în Statele Unite, începând cu luna august.
“Este un mare potential în expansiunea online. Continuam munca de a introduce brandul H&M si în magazinele online si dorim sa adaugam câteva noi tari în lista vânzarilor pe internet”, a adaugat Persson.
Compania suedeza continua sa investeasca si în noi branduri si va deschide noi magazine COS în Turcia si Elvetia (COS este unul din brand-urile H&M care tinteste la moda de top). Stefan Stan, zf.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!