Garantie de 500 de euro ceruta clientilor romani de un agent acreditat Vodafone din Irlanda
Compania de telefonie mobila Vodafone ancheteaza un caz legat de un mesaj e-mail xenofob trimis de catre unul dintre agentii sai acreditati din Irlanda în care solicita personalului sa ceara o garantie de 500 de euro tuturor clientilor români, informeaza sâmbata în editia sa electronica The Irish Sun.
Mesajul trimis de agentul creditat al Vodafone în Irlanda, ‘Talk To Me’, care vinde telefoane cu abonamente si cartela reîncarcabila pentru operatorul de telefonie mobila, îi instruia pe angajati sa nu îi conecteze la retea pe clientii români pâna când acestia nu vor plati avansul.
‘NU CONECTATI niciun client român fara sa luati o garantie de 500 de euro! Nu pot sa subliniez acest lucru suficient, daca nu reusiti sa luati o garantie si ‘Talk To Me’ nu îsi va recupera banii în primele 6 luni de la conectare, din pacate va trebui sa dati banii din buzunar’, se arata în mesajul trimis angajatilor agentului Vodafone.
Angajatii de la ‘Talk To Me’ s-au declarat socati la primirea acestui e-mail.
Imediat, conducerea Vodafone a deschis o ancheta privind e-mail-ul dupa ce The Irish Sun i l-a adus în atentie.
‘Dupa ce companiei Vodafone i-a fost adus la cunostinta acest mesaj, aceasta a contactat si discutat îndeaproape cu agentul sau acreditat ‘Talk to Me’ pentru a întelege originea si baza pentru acestei comunicari interne. Vodafone ar dori sa-i asigure pe clientii sai ca aceasta masura nu a fost aprobata de companie, nu provine de la Vodafone si nici nu a fost solicitata sau sustinuta de Vodafone’, a afirmat compania de telefonie mobila într-un comunicat.
‘În plus, acest mesaj nu corespunde cu politicile sau procedurile Vodafone. Compania ia aceasta problema foarte în serios si va continua sa lucreze cu ‘Talk To Me’ pentru a lua toate masurile necesare pentru a se asigura ca aceasta problema nu va mai aparea în viitor’, se precizeaza în comunicatul publicat de Vodafone. capital.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!