Lactag Pitesti ataca piata din Spania, mizand pe consumul romanilor plecati la munca

 

Producatorul de lactate Lactag Pitesti ataca piata Spaniei cu toate produsele din portofoliu. Se adreseaza comunitatilor de români si distribuie prin magazinele unui român.

lactag-pe-gustateProducatorul argesean de lactate Lactag, detinut de oamenii de afaceri Iriza Robert si Asan-Mic Adrean, a început din luna februarie a acestui an sa îsi vânda produsele în Spania, vizând cu precadere comunitatile de români. Producatorul vrea astfel sa creasca baza de clienti, în contextul în care piata locala este destul de aglomerata, concurenta venind cu precadere din partea unor multinationale. Tinta este ca anul acesta 5% din cifra de afaceri a companiei sa fie generata în urma comertului intracomunitar. „Odata cu preluarea companiei de catre noii actionari (a fost preluata prin tranyactii pe piata de capital în vara anului trecut n.red) s-a stabilit ca o directie de dezvoltare va fi aceea de a face comert intracomunitar în tari cu comunitati de români. Am contactat si distribuitori din Italia, dar înca anu am avut niciun feedback. Pentru Spania însa, primele transporturi au plecat în luna februarie”, au declarat pentru ECONOMICA.NET oficialii Lactag.

Lactag vinde în Spania sub brand propriu toate produsele din portofoliu, distributia facându-se în special în lanturile de magazine cu specific românesc. „Pâna acum lucram cu doua companii din Spania. Firmele care cumpara de la noi au si magazinele lor, dar vindem si în reteaua de distributie, astfel ca produsele ajung în toata Spania”, au mai declarat oficialii companiei. Potrivit acestuia, vânzarile din Spania cresc lunar în medie cu 20%. „Vânzarile nu sunt foarte mari având în vedere ca suntem la început, dar trendul este foarte bun. Brandul Lactag nu era cunoscut în Spania, dar produsele au fost acceptate rapid de piata foarte bine. Calitatea ne-a ajutat mai mult decât brandul”, au explicat oficialii companiei, care cauta si alte piete europene unde îsi pot desface produsele.

De altfel, oportunitatea de afaceri a fost sesizata si de gigantul francez Carrefour. Divizia din Italia a retailerului este în discutii cu Carrefour România pentru a putea aduce în magazinele sale, sub marca proprie, produse fabricate în tara noastra.

Compania a raportat anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 19,6 milioane de lei, cu 25% mai mult decât în anul anterior si un profit de peste 407 mii de lei.  Alina Stanciu, economica.net

Cuvinte cheie: , , , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie