Produsele de asigurare destinate copiilor se afla pe un trend ascendent

 

Produsele de asigurare destinate copiilor se afla pe un trend ascendent, atât din punct de vedere al valorii medii anuale a primelor brute subscrise, care a crescut, în cazul Metropolitan Life, cu 10% în 2012 raportat la 2011, cât si din punct de vedere al numarului total de polite încheiate, majoritatea acestora fiind contractate în primii cinci ani de viata ai copiilor.

asigurare copiiPotrivit rezultatelor înregistrate de Metropolitan Life la finalul anului trecut, în portofoliul companiei, asigurarile pentru copii reprezinta 10%, preferinta parintilor mentinându-se pentru politele traditionale, cu garantii, circa 70% din politele încheiate fiind de acest tip.

„Pentru noi, parintii, cel mai important este sa le oferim copiilor protectie financiara si siguranta unui start cât mai bun în viata. Metropolitan Life asigura împlinirea acestei dorinte cu o gama variata de optiuni ce combina protectia cu economisirea si componenta investitionala. Portofoliul flexibil, adaptat tuturor nevoilor de acest tip, a înregistrat o crestere de 10% a numarului politelor încheiate pe parcursul anului 2012”, a declarat Theodor Alexandrescu, reprezentantul Metropolitan Life în România.

Clientii companiei pot opta pentru politele individuale Junior, care ofera atât protectie financiara pentru copil si parinte, cât si economisire pe termen lung si posibilitatea realizarii unor investitii. De asemenea, parintii pot atasa acestor polite, la începutul sau pe parcursul contractului, si o serie de asigurari suplimentare cu beneficii variate. Metropolitan Life ofera si posibilitatea includerii copiilor în asigurarile suplimentare atasate altor tipuri de contracte de asigurare, care prevad în principal beneficii de spitalizare si chirurgicale în caz de accident si îmbolnavire.

„La sfârsitul lui 2014, ne propunem ca asigurarile dedicate copiilor sa ajunga la o pondere de 30% în portofoliul nostru. În realizarea acestui obiectiv, ne bazam pe lansari de noi produse de sanatate si economisire garantata pentru copii, începând cu a doua jumatate a lui 2013, programe de training specific pentru forta noastra de vânzari si campanii dedicate promovarii acestor produse. Daca 2013 este pentru Metropolitan Life anul anuitatilor si produselor de sanatate, în 2014 ne vom concentra eforturile în directia asigurarii nevoii de protectie financiara si economisire pentru copii”, a adaugat Theodor Alexandrescu.

Brandul Metropolitan Life se bazeaza pe istoria si succesul grupului MetLife – Metropolitan Life Insurance Company – realizate de-a lungul celor 145 de ani în care a câstigat încrederea a peste 90 de milioane de clienti. La origine, „metropola”, de unde provine numele grupului, era orasul New York, acolo unde acesta a fost înfiintat în anul 1868. Astazi, prin filialele si companiile sale afiliate, MetLife detine pozitii de conducere în piete din Statele Unite, Japonia, America Latina, regiunea Asia Pacific, Europa si Orientul Mijlociu.

Alico Asigurari România, Alico Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Administrat Privat si Metropolitan Life Asigurari sunt companii afiliate MetLife, Inc. – un lider global în asigurari de viata. agerpres.ro

Cuvinte cheie: , , , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie