Montblanc preconizeaza afaceri in stagnare pentru 2012

 

montblancProducatorul german Montblanc a vândut, anul trecut, în România, instrumente de scris de lux, ceasuri, bijuterii sau alte accesorii, de 1,5 milioane de euro. Pronostic pentru 2012: stagnare.

Oamenii care sunt obisnuiti cu luxul si care pun pret pe visul pe care îl cumpara odata cu un brand de lux nu renunta total nici în criza la produsele si serviciile exclusiviste.

E adevarat, criza de lichiditati i-a determinat chiar si pe cei mai extravaganti clienti sa fie mai strânsi la punga – majoritatea magazinelor high-end au raportat declinuri de pâna la 35% în vânzari, în primii doi ani de criza -, dar ce-a fost mai rau pare sa fi trecut, de vreme ce industria locala a luxului a avut un 2011 de stagnare sau usoara crestere.

„Criza a mai tempereat entuziasmul pentru accesorii scumpe (…) Primii doui ani de criza au fost de scadere, a urmat an de cre?tere comparativ cu anul precedent, dar nu am mai ajuns la nivelul afacerilor din 2008”, explica Rudolf Supan, manager regional de distributie si vânzari pentru Montblanc în 14 tari, inclusiv România.

Brandul german Montblanc este adus în tara, din 1996, de Conmart Trading Bucharest. Firma a investit 3 milioane de euro în buticul Montblanc din Bucuresti. Compania are în plan o investitie de înca un milion de euro pentru deschiderea a doua noi puncte de vânzare, tot în Capitala. În plus, produsele Montblanc sunt distribuite si prin reteaua magazinelor de bijuterii Cellini.

Cuvinte cheie: , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie