Ce face Carrefour cu magazinele din Romania

 

Retailerul francez Carrefour, unul din­tre cei mai mari jucatori din comertul local cu afaceri anuale de peste 1 mld. euro, s-ar putea re­trage de pe piata locala si ar putea vinde re­teaua de circa 80 de magazine competitorilor de la Auchan, o alta retea din hexagon pre­zen­ta pe piata locala, potrivit agentiei de presa Thomson Reuters. Repre­zen­tantii din Ro­mâ­nia ai Carrefour nu au dorit sa comenteze infor­matia.

Geor­ges Plassat, CEO al grupului Carrefour

Agentia de presa reia subiectul unei po­si­bi­le iesiri a Carrefour de pe o serie de piete, pri­mele informatii privind aceste planuri aparând pentru prima data în urma cu patru-cinci luni într-un raport al ING.

Carrefour, al doilea cel mai mare retailer de la nivel mondial, ar putea avea nevoie de 3 mld. euro pentru a-si finanta planul de re­ve­ni­re pe plus al hipermarketurilor din Europa care trec printr-o perioada dificila. Totusi, si­tua­tia economica dificila si lipsa de surse de fi­nan­tare îl pun pe seful Carrefour în fata unor de­cizii di­ficile, scrie agentia de presa Thomson Reuters.

În contextul informatiilor aparute pe piata Geor­ges Plassat, CEO al grupului Carrefour, a anun­tat ca nu iese de pe pietele din Brazilia si China, unele dintre cele mai mari economii ale lumii. Analistii se uita acum la tari precum In­do­nezia, Turcia, România, Polonia, Taiwan si Sin­gapore, fiecare cu afaceri între 1 si 3 mld. euro. Britanicii de la Tesco, francezii de la Auchan si gigantul american Wal-Mart se nu­mara printre potentialii clienti ai opera­tiuni­lor din Europa de Est.

Cristina Rosca, ZF.ro

Cuvinte cheie: , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie