Businessul reabilitarilor termice

 

Reducerea investiţiilor private în anii de criză i-a determinat pe o serie de producători de materiale de construcţii să caute alte debuşee de creştere sau de menţinere a business-ului. Reabilitările termice au ajuns astfel să aibă o pondere importantă în business-ul jucătorilor din piaţa materialelor de construcţii, în unele cazuri generând mai bine de o treime din rulaj.

Reabilitare termicaEste cazul companiei Duraziv, deţinută de omul de afaceri Daniel Guzu, care spune că circa 35% din cifra de afaceri, care s-a ridicat anul trecut la 18 milioane de euro, merge către programele de reabilitare termică. Şi Arcon, producător controlat de antreprenorul român Ioan Ţiţeiu, cu afaceri de 31,5 milioane de euro anul trecut , realizează o cincime din vânzări prin livrările către programele de reabilitare termică. O pondere de circa 5% din cifra de afaceri de 32 de milioane de euro a producătorului de lacuri şi vopsele Policolor merge către reabilitări termice, iar pentru anul acesta compania şi-a propus să majoreze acest procentaj până la 8%.

Deşi reabilitările termice nu au înregistrat anul trecut un boom, aşa cum se aşteptau majoritatea producătorilor de materiale de construcţii, aceştia sunt optimişti că pe viitor programele de anvelopare vor reprezenta un segment major pe piaţa construcţiilor. “Suntem siguri că situaţia se va redresa începând cu 2014, de când va intra în vigoare planul 20/20/20, care are drept scop reducerea cu 20% a emisiilor de CO2 la nivelul Uniunii Europene până în 2020, un segment foarte important fiind reabilitarea termică a clădirilor, spune Marius Văcăroiu, directorul general al Policolor.zf.ro

Cuvinte cheie: , , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie