xSocial, platforma care permite utilizatorilor sa castige bani din strategiile de trading online

 

XTB online trading LOGOCasa de brokeraj XTB România a lansat xSocial, un instrument de tranzacţionare care permite utilizatorilor săi să îşi facă vizibile strategiile, primind în schimb un comision, sau să copieze şi contra-copieze strategiile împărtăşite de alţi clienţi. Serviciul este gratuit pentru ambele tipuri de utilizatori, fiind integrat în propria platformă de tranzacţionare a XTB, xStation.

Astfel, cei care tranzacţionează se pot înregistra pe xSocial drept furnizori sau followers. Furnizorii sunt acei utilizatori care au deja un cont real pe platforma de tranzacţionare xStation şi sunt dispuşi să îşi facă publică activitatea de tranzacţionare, permiţându-le altor membri ai platformei să le folosească strategiile. Followers sunt acei traderi care aleg să utilizeze strategiile furnizorilor.

„Ne bucurăm să fim prima companie de brokeraj din România care oferă o soluţie de Social Trading, ce permite utilizatorilor din toată Europa să facă schimb de experienţe. Mai mult, este primul instrument de tranzacţionare care recompensează traderii dispuşi să îşi „împartă” strategiile, oferindu-le altor traderi, în acelaşi timp, oportunitatea de a învăţa şi câştiga nu doar din experienţa altora, ci şi din greşelile lor”, a declarat Tadeusz Kuropatwinski, directorul general al XTB România.

Utilizatorii care se înregistrează ca furnizori vor împărtăşi, în mod anonim, detaliile tranzacţiilor lor, inclusiv rezultatul acestora. În schimb, vor primi un comision de până la 10 euro/lună pentru fiecare utilizator care le foloseşte strategiile.

Followers pot vedea detaliile fiecărui furnizor înregistrat pe platformă şi pot alege fie să copieze, fie să contra-copieze mişcările lor. Copierea unui strategii înseamnă că, din momentul în care un utilizator începe să „urmărească” un furnizor, în contul său va fi executată fiecare tranzacţie realizată de furnizor cu un anumit instrument. Contra-copierea presupune ca orice tranzacţie realizată de furnizor să fie realizată în contul follower în direcţia opusă. xSocial oferă statistici complexe cu privire la toţi furnizorii înregistraţi, permiţând, astfel, luarea unor decizii informate.

Roxana Pricop, Ziarul Financiar

Cuvinte cheie: , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie