Iulian Stanciu a preluat toate actiunile Flanco Retail si Network One Distribution
Iulian Stanciu a preluat in totalitate participatiile detinute de Sebastian Ghita în cadrul Flanco Retail si Network One Distribution (NOD), specializate în retailul si distributia de produse electro-IT.
„Continuare a tranzactiei dintre eMAG si Naspers, am urmarit simplificarea structurii actionariatului companiilor din grupul pe care îl conduc – grup format din eMAG, Flanco si NOD. Am încredere ca alaturi de eMAG, Flanco si NOD vor avea în continuare o evolutie ascendenta, pentru ca sunt stabile financiar si au strategia de piata potrivita segmentului în care activeaza„, a declarat Iulian Stanciu, într-un comunicat.
Tranzactia va deveni efectiva dupa primirea acordului de la Consiliul Concurentei.
Ghita controla anterior 50% din actiunile celor doua companii. Partile nu au comunicat valoarea tranzactiei.
Grupul sud-african Naspers a preluat în acest an 70% din actiunile eMAG.
Flanco se va concentra pe dezvoltarea calitativa a interactiunii cu clientul, iar Network One Distribution va avea ca obiective întarirea pozitiei pe toate canalele de vânzare pe care le adreseaza, încheierea de parteneriate strategice, precum si dezvoltarea brand-urilor proprii, se arata în comunicat.
Flanco este unul dintre cei mai importanti retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice si electrocasnice. Network One Distribution, cunoscuta anterior sub denumirea Asesoft Distribution, este liderul pietei de distributie electro-IT de la nivel local.
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!