Digi Store este noua divizie de online din cadrul DOMO

 

domoManagementul Domo, numărul trei pe piaţa de retail, a decis scindarea activităţii tradiţionale de cea online. Magazinul virtual a fost transferat  pe o altă firmă condusă de fondatorul companiei, Lorand Szarvadi.

Schimbări majore în business-ul Domo, numărul trei pe piaţa de retail electro IT. După ce anul trecut Technomarket Domo NV a ieşit din business prin vânzarea de acţiuni către un nou înfiinţat vehicul  de investiţii-Domtech (care cotrolează acum 99,99% din acţiuni), managementul companiei a decis să separe activitatea tradiţională de cea online, prin infiinţarea Digi Store.

Creată la începutul acestui an, noua entitate este deţinută de Domo Retail, care controlează pachetul majoritar şi de Lorand Szarvadi, fondatorul business-ului Domo. „Dacă te uiţi în ultimii ani o turnură către online este evidentă, iar noi ne-am aliniat la acest trend. Am separat firma de online. Acum avem Digi Store, o entitate separată care operează business-ul online. Este o decizie strategică şi are logica ei tocmai pentru alinierea la dinamica diferitelor canale. Retailul online este cu  totul altceva decât retailul tradiţional. Profilul de angajaţi pe online este diferit, abordarea de marketing este oarecum diferită. Dar evident că cele două canale se întâlnesc undeva,  mai ales cât timp sunt sub aceaşi umbrelă a brandului Domo. Dar tactic vorbind sunt foarte multe acţiuni diferite”, a declarat pentru ECONOMICA.NET Dragoş Dinu, fostul conducător al A&D Pharma care a preluat recent funcţia de CEO al Domo. Potrivit acestuia, managerul nou înfiinţatei entităţi este chiar Lorand Szarvadi.

Ce legătură mai are Domo cu domo.ro?

Pentru noua entitate managerii au gândit o strategie de business diferită de cea pentru Domo Retail, adaptată specificului pieţei de online,  iar firma va avea dinamica ei, după cum spune CEO-ul Domo. Compania are în momentul de faţă 50 de angajaţi, parte preluaţi de la Domo Retail care a terminat anul cu puţin peste 1.000 de salariaţi. Totuşi, ambele companii operează sub aceeaşi umbrelă-Domo, iar portofoliile de furnizori sunt gestionate şi în continuare de Domo Retail. „Domo este o umbrelă-de câte ori comunici Domo, comunici atât domo.ro cât şi Domo Retail. Există un beneficiu pe care consumatorul îl are şi într-o parte şi în alta, şi care sunt interschimbabile. Există clienţi care comandă online şi preferă să îşi ridice produsele din magazin, deci există o conexiune directă între o linie şi cealaltă de business”, ne-a mai explicat Dragoş Dinu.

Economica.net

Cuvinte cheie: , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie