Modificarea perceptiei consumatorilor asupra preturilor, obiectiv in strategia Carrefour pentru 2013

 

carrefourCarrefour, numărul doi pe piaţa mondială de retail, va continua şi în 2013 măsurile de revitalizare a business-ului grav afectat în ultimii ani. Strategia pentru anul în curs include şi măsuri de îmbunătăţire a „percepţiei consumatorilor asupra preţurilor”.

Din punct de vedere al vânzărilor, grupului francez Carrefour, numărul doi pe piaţa de retail la nivel mondial, i-a mai mers mai bine în 2012, comparativ cu anul anterior. Au raportat o majorare a vânzărilor, excluzând TVA, cu 0,9%, până la 76,8 miliarde de euro şi un profit net de trei ori mai mare, mai ales ca urmare a vânzării operaţiunilor din Colombia, Malaezia, Indonezia, Singapore şi Grecia.

Cum au reuşit asta mai ales pe piaţa din Franţa unde retailerul întâmpină dificultăţi având de contracarat un Leclerc  cu un număr tot mai mare de magazine şi o politică de preţuri extrem de agresivă?

Economica.net

Cuvinte cheie: , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie