BLACK FRIDAY 2012. Care sunt magazinele care ofera REDUCERI pe 23 noiembrie

 

BLACK FRIDAY 2012, ziua in care mai multe magazine din Romania promit cele mai mari reduceri din acest an, va avea loc la sfarsitul saptamanii viitoare.

Magazinul online eMAG ofera de BLACK FRIDAY 2012, respectiv pe 23 noiembrie, reduceri la peste 30.000 de produse electronice, electrocasnite sau IT. Clientii pot beneficia de aceste reduceri incepand cu ora cinci dimineata cand vor putea achizitiona frigidere, masini de spalat, camere foto, computere, laptopuri, televizioare LED sau 3D mai ieftine cu pana la 50%, scrie it.bzi.ro.

Retailerul de electronice si electrocasnice Altex participa de asemenea la editia din 2012 a BLACK FRIDAY. Pe 23 noiembrie vor fi scoase la reducere laptopuri, televizoare, electronice si electrocasnice, a anuntat compania pe site-ul oficial.

Magazinul F64, lider pe piata de echipamente foto din Romania, a anuntat reduceri de pana la 50% atat pentru aparatele foto din categoria compactelor, cat si DSLR-urilor si aparatelor profesionale high-end. Campania BLACK FRIDAY 2012 la F64 Studio va incepe vineri, 23 noiembrie, ora 00:00 si se va prelungi si in week-end, pana duminica, 25 noiembrie, ora 23:59. Reprezentantii companiei sustin ca se asteapta la o dublare a vanzarilor.

Retailerul Domo a anuntat ca va scoate produse la reducere de BLACK FRIDAY 2012. Mai exact, compania promite in perioada 19-23 noiembrie promotii in toate magazinele din tara pentru produse din toata gama disponibila in prezent.
Tot de BLACK FRIDAY 2012 se vor putea gasi produse reduse la magazinele online Evomag.ro, Photosetup.ro si Oktal.ro.

BLACK FRIDAY este denumirea zilei de vineri de dupa sarbatoarea americana Thanksgiving Day si ziua in care incepe oficial sezonul cumparaturilor de Craciun in SUA. In 2012, ziua marilor reduceri este vineri, 23 noiembrie. In Romania, unii retaileri s-au inspirat din conceptul american si ofera reduceri semnificative de BLACK FRIDAY.

BLACK FRIDAY 2012 sau Vinerea neagră este sărbătorită anul acesta în România pe data de 23 noiembrie. Cu acest prilej marile magazine se vor întrece în a oferi preţuri şi reduceri cât mai bune, astfel încât să atragă clienţi cât mai mulţi şi implicit profituri considerabile.

În 2012 consumatorii din România sărbătoresc cea de-a doua ediţie a BLACK FRIDAY, singura zi care, în viziunea retailerilor, conţine reduceri şi discounturi cât pentru toate cele 365 de zile ale anului.

Originile BLACK FRIDAY sunt bine plasate în Statele Unite ale Americii, ziua cea mare a preţurilor mici fiind împrumutată cu succes pentru prima dată în România anul trecut.

De atlfel, succesul înregistrat de magazinele online, retaileri sau distribuitorii de produse IT&C a fost atât de mare în 2011, încât aceştia au înregistrat probleme cu stocurile.

Consumatorii pot cumpăra la tarife înjumătăţite electrocasnice, laptop-uri, tablete, telefoane sau orice alte produse care intră sub incidenţa reducerilor.
În Statele Unite ale Americii „Black Friday” a fost un adevărat câmp de luptă pentru clienţi. Au fost raportate cazuri de violenţă soldate cu răniţi grav. În 2011 mai multe persoane au fost împuşcate în parcările centrelor comerciale, agresorii încercând să fure de la aceştia produsele cumpărate.

Milioane de oameni asaltează magazinele din SUA pentru a profita de ofertele din „vinerea neagră” care marchează debutul sezonului cumpărăturilor de sărbători, dar câştigurile retailerilor ar putea să nu fie prea consistente, în condiţiile în care americanii afectaţi de criză vânează chilipiruri.

Cumpărătorii sunt interesaţi de ofertele pentru televizoare cu ecrane mari, jocuri video şi jucării, dar grijile legate de bunăstarea lor economică sugerează ce se vor abţine de la alte cheltuieli.

Unele magazine, precum Walmart, Old Navy, parte a grupului Gap, şi Kmart, deţinut de Sears Holding, au devansat orele de deschidere a magazinelor în noaptea de Thanksgiving (Ziua Recunoştinţei), în speranţa să aibă un avantaj în cea mai aglomerată zi a anului.

„Vinerea neagră” a fost cea mai aglomerată zi a anului în privinţa traficului în magazine, dar asta nu înseamnă că vânzările vor creşte masiv la nivelul sezonului.

În 2008 şi 2009, în pofida vânzărilor mari de după Ziua Recunoştinţei, vânzările totale din perioada sărbătorilor au scăzut din cauza recesiunii.

realitatea.net

 

 

Cuvinte cheie: , , , , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie