Bloomberg: Turismul românesc renaşte din propria cenuşă
Economiştii prezic că îngrijorările legate de Brexit şi de Orientul Mijlociu vor muta focusul investiţional către fostele ţări comuniste. În acest context, românii încearcă să schimbe imaginea unei ţări sărace, cunoscute cel mai bine pentru nişte simboluri precum Dracula sau vampirii din Transilvania, în imaginea unui peisaj de vis, cu plaje neatinse care îţi taie respiraţia.
Potrivit Bloomberg, antreprenorii români deja au făcut primii paşi în această direcţie şi încep să promoveze ţara, al doilea cel mai sărac membru al Uniunii Europene, ca un loc în care să investeşti şi pe care să îl vizitezi.
Pe ţărmul estic al României rustice, unde Dunărea lungă de 2.860 km se varsă în Marea Neagră, Ivan Patzaichin, de patru ori medaliat olimpic, vede oportunitate. El merge de-a lungul fluviului şi investeşte în crearea unei afaceri eco pentru turişti, sculptând zone întregi de crini sălbatici şi salcii, care speră că vor aduce capital în una dintre cele mai sărace zone din România, scrie Bloomberg.
”Vrem să le arătăm locuitorilor că sunt două moduri de a trăi”, a spus Patzaichin. ”Vrem să se unească şi să creeze comunităţi de oameni care să lucreze împreună, să îşi aranjeze gospodăriile şi să primească turişti, să le arate modul tradiţional de viaţă”, a adăugat el pentru Bloomberg, scrie zf.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!