Metro vrea sa tripleze reteaua de magazine LaDoiPasi in urmatorii cinci ani

 

Metro vrea sa tripleze reteaua de magazine LaDoiPasi in urmatorii cinci ani, informeaza digi24.ro.

La doi pasiNemtii vor sa isi impulsioneze afacerile din Romania, care au pierdut teren in fata celorlalte mari lanturi comerciale, desi magazinele LaDoiPasi nu sunt controlate direct de Metro, fiind date in franciza.

Franciza LaDoiPasi a fost lansata de Metro in anul 2012, ajungand in prezent cel mai extins lant comercial din Romania, cu 500 de magazine partenere. Peste cinci ani, numarul magazinelor partenere va ajunge la 1.500, conform conducerii Metro.

”Acesta e felul in care Metro incearca sa isi salveze propriul business. E vorba de protejarea retelei proprii de clienti si anume magazinele revanzatoare, care constituie baza de clienti a Metro Cash&Carry. Se extind foarte puternic marile retele comerciale de proximitate. Toate acestea, intrand in piata traditionala a magazinelor independnete ii scot din ce in ce mai mult pe micii comercianti”, a afirmat Cristian Badescu, redactor-sef revista Piata

In prezent inca mai exista 70.000 de magazine independente care pot fi transformate sub marca LaDoiPasi.

Investitia pentru transformarea unui butic in magazin LaDoiPasi este suportata de patron. Acesta cotizeaza cateva sute de lei pe luna catre Metro si in schimb este ajutat sa organizeze diverse promotii. In ciuda consultantei pe care o ofera germanii, patronul are ultimul cuvant de spus in ceea ce priveste modul in care arata interiorul magazinului. Din aceasta cauza, magazinele LaDoiPasi nu sunt la fel de omogene din punct de vedere vizual ca marile lanturi de supermarketuri.

Cuvinte cheie: , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie