CSALB a rezolvat amiabil litigiile pe care 40 de consumatori le aveau cu băncile și instituțiile financiare nebancare

 

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a rezolvat amiabil litigiile pe care aproximativ 40 de consumatori le aveau cu băncile și instituțiile financiare nebancare (IFN), cea mai rapidă rezolvare având loc în 9 zile, reiese dintr-un comunicat de presă al instituției remis, miercuri, AGERPRES.
csalb-logoPână acum, aproape 40 de consumatori au reușit, prin intermediul CSALB, să-și rezolve amiabil și favorabil litigiile cu băncile și IFN-urile cu care aveau o relație contractuală. Dintre aceștia, niciun consumator nu a contestat până acum soluția propusă de conciliator. Deciziile au fost pronunțate, în medie, între 30 — 40 de zile, față de termenul maximal de 90 de zile’, se arată în document.

În acest moment sunt 275 de cereri trimise de consumatori, aflate în diverse stadii de analiză sau soluționare, procedurile SAL fiind gratuite pentru consumatori.

‘La Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar vin din ce în ce mai multe solicitări de rezolvare amiabilă a diferendelor apărute în contractele în CHF. Ne așteptăm la acest trend și suntem pregătiți din punct de vedere logistic să le facem față. Sper ca și consumatorii și comercianții să aibă maturitatea să se așeze, în sfârșit, la masa negocierilor prin intermediul unui conciliator CSALB. După tot ce s-a întâmplat în ultimii ani, cred că băncile vor fi dispuse să ajungă la o înțelegere, având în față perspectiva preluării câtorva mii de apartamente în contul datoriilor. De asemenea, după constatarea impreviziunii în cazul dării în plată, băncile ar putea găsi alternative mai avantajoase pentru clienți, poate chiar reducerea soldului’, a declarat președintele Centrului, Alexandru Păunescu, scrie agerpres.ro

Cuvinte cheie: , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie