Jean Baptiste Dernoncourt, directorul executiv Carrefour: Până la finalul lui 2017 brandul Billa va dispărea de pe piaţă
„Magazinele vor opera sub sigla Carrefour, iar la interior supermarketurile vor păstra ce este mai bun din ambele branduri (Carrefour şi Billa)“, spune Jean Baptiste Dernoncourt, directorul executiv al grupului francez în România.
Grupul Carrefour a preluat la finalul anului trecut reţeaua de 86 de supermarketuri Billa, într-o tranzacţie estimată la aproape 100 de milioane de euro. Aceasta este a treia cea mai mare tranzacţie a pieţei de retail autohtone, după achiziţia a 20 de hipermarketuri Real de către Auchan şi preluarea Plus Discount de către Lidl.
Francezii nu se află la prima achiziţie pe piaţa locală, însă aceasta este cea mai mare şi cea mai complexă după valoarea businessului. Billa are în România 86 de magazine, afaceri de peste 1,5 mld. lei (300 de milioane de euro) şi 3.000 de salariaţi. Anterior Carrefour a mai preluat lanţul de supermarketuri Artima (actualmente Carrefour Market) şi mai multe businessuri antreprenoriale româneşti de mai mici dimensiuni. O tranzacţie de amploarea Billa însă necesită şi un amplu proces de integrare care poate dura mai mulţi ani, potrivit zf.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!