Băncile refuză 80% din solicitările de soluționare alternativă a litigiilor formulate de CSALB pentru consumatori
Băncile refuză 80% din solicitările de soluționare alternativă a litigiilor formulate de Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB) pentru consumatori.
„La data de 21 octombrie, 33 de dosare erau în lucru, 35 erau în faza de filtru și 105 dosare sunt clasate. Din cele 105, 84 sunt cele care au fost refuzate de către bănci, 21 au fost clasate din întârzierile consumatorilor. Raportul este de 4 la 1”, a declarat directorul Centrului director CSALB, Liviu Fenoghen, într-o conferință de presă.
Potrivit datelor prezentate, comercianții au refuzat soluționarea prin proceduri SAL pentru că există un dosar înregistrat pe rolul instanței, au încercat să contacteze direct consumatorul, au inițiate procedurile de executare silită, au făcut mai multe oferte, dar toate au fost refuzate de consumator, anterior sesizării de către consumator a CSALB, scrie agerpres.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!