Epson: Digitalizarea nu a redus cererea pentru print
Subsidiara locală a companiei japoneze Epson estimează pentru acest an o creştere de 30% a numărului de imprimante vândute pe fondul menţinerii la un nivel constant al volumului de documente tipărite şi al tendinţei de înlocuire a echipamentelor vechi pe mai multe segmente de piaţă.
„În România se tipăreşte la fel de mult, era digitala nu a adus scăderea volumui de documente imprimante despre care se vorbea. A intervenit o triere a echipamentelor în funcţie de costurile de tipărire, o preferinţă pentru imprimarea color, dar volumul de printuri nu a scăzut“, a declarat într-un interviu pentru ZF Simona Decuseară, directorul de vânzări şi marketing al Epson România şi Bulgaria. „Noi estimăm ca piaţa va creşte cu 20% anul acesta ca număr de unităţi, iar noi ne propunem să creştem cu 25-30%, mai degrabă 30%“.
De ce creşte piaţa? Există o combinaţie de factori care influenţează piaţa, printre care creşterea economiei şi a apetitului pentru consum şi un val de înlocuiri ale echipamentelor pe anumite segmente de piaţă. „Există multe înlocuiri ale echipamentelor în segmentele în care activăm noi, cum sunt de exemplu cele Small Office Home Use sau în cadrul companiilor“, a explicat Simona Decuseară, scrie zf.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!