Trei sferturi dintre companiile din Romania utilizeaza retelele sociale pentru promovare, vanzare sau recrutare – Studiu EY

 

Trei sferturi dintre companiile din Romania utilizeaza retelele sociale pentru promovare, vanzare sau recrutare, se arata intr-un studiu EY, despre care scrie capital.ro.

ey (ernst&young)In 2015, 74% dintre respondenti au declarat ca utilizeaza retelele de socializare pentru promovarea companiei si planuiesc sa le utilizeze în continuare. 21% dintre respondenti au afirmat ca utilizarea retelelor de socializare face parte din strategia de comunicare a companiei, în crestere cu doua procente fata de 2014, conform studiului EY Romania, Social media si mediul de afaceri romanesc 2015, lansat marti.

Studiul, ajuns la cea de-a treia editie, analizeaza raspunsurile a 270 de reprezentanti ai unor companii din diverse industrii din Romania cu privire la modul în care acestea abordeaza marketing-ul prin intermediul retelelor de socializare si impactul pe care acest tip de marketing îl are în prezent în activitatea lor.

Cea mai utilizata platforma si anul acesta în Romania ramane Facebook cu 92% din raspunsuri, comparativ cu 93% la nivel global, urmata de LinkedIn cu 75% (71% la nivel global) si de YouTube cu 37% (55% la nivel global). In Romania se remarca cresteri semnificative ale utilizarii LinkedIn (+14% fata de 2014), YouTube (+8% fata de 2014) si Twitter (+8% fata de 2014).

Directorul de marketing al EY Romania, Elena Badea a declarat: ”Studiul nostru, ajuns acum la cea de-a treia editie, îsi propune sa identifice tendintele din social media care sunt relevante pentru mediul de afaceri romanesc. Ne dorim sa punem la dispozitia directorilor de marketing, dar si a executivilor de top, un set relevant de informatii, care sa le faciliteze întelegerea modului în care companiile din diverse industrii din Romania evolueaza de la an la an în folosirea retelelor de socializare, atat pentru partea de comunicare corporate, cat si pentru construirea relatiei cu clientii si pentru generarea de vanzari”.

Vezi mai multe AICI

Cuvinte cheie: , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie