Domo isi va pastra brandul, cateva magazine si business-ul online
Domo isi va pastra brandul, cateva magazine si business-ul online, informeaza economica.net care citeaza un comunicat al companiei.
”Domo SRL se afla in plin proces de restructurare a activitatii, ceea ce implica, in primul rand, schimbarea profunda a strategiei de business. In decursul acestui proces, managementul companiei a luat decizii dificile, care au fost determinate si de conditiile de piata nefavorabile, si de controalele nejustificate si constante ale institutiilor de stat. Probabil, una din cele mai dificile decizii care s-a impus in acest moment a fost aceea de a reduce numarul de magazine Domo, concentrandu-ne pe pastrarea catorva magazine si pe operatiunile online. Dupa preluarea pozitiei de management de la fostul Director General, obiectivul si dorinta mea principala sunt mentinerea brandului Domo si asigurarea distributiei online”. (…) Domo SRL trebuie sa se adapteze la actualul context nefavorabil de business. Ne-am luat angajamentul de a le oferi angajatilor nostri tot sprijinul de care aunevoie in perioada urmatoare si suntem recunoscatori pentru intelegerea de care dau dovada partenerii nostri. Ii asiguram pe toti colaboratorii ca vom face tot posibilul pentru a ne indeplini promisiunile facute la nivel de business si la nivel uman cu pierderi cat mai mici”, a declarat in comunicat Directorul General al companiei, Thomas Klein.
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!