Furnizorii de servicii postale vor transmite anumite informatii catre ANCOM numai prin mijloace electronice
Furnizorii de servicii postale vor transmite anumite informatii catre Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) numai prin mijloace electronice, se arata intr-un comunicat al institutiei dat publicitatii luni, 19 octombrie 2015.
Masura apare intr-un proiect de decizie supus de luni consultarii publice si care solicita tuturor furnizorilor de servicii postale sa transmita anumite informatii catre ANCOM exclusiv prin mijloace electronice, prin intermediul unei aplicatii informatice, utilizand semnatura electronica certificata.
Potrivit proiectului, datele statistice pe care furnizorii de servicii postale au obligatia sa le raporteze periodic catre ANCOM voor fi transmise doar electronic.
Noile reguli se vor aplica incepand cu urmatoarea runda de raportare, cea a datelor statistice aferente anului 2015, care trebuie raportate pana cel tarziu la data de 15 martie 2016.
Proiectul de decizie mai propune ca, incepand cu 1 ianuarie 2016, documentatia necesara in vederea eliberarii pentru un furnizor a avizului ANCOM necesar obtinerii autorizatiei de construire a pilonilor si cladirilor, acolo unde dispozitiile legale impun aceasta conditie, sa se transmita prin mijloace electronice.
Aplicatia informatica de transmitere a informatiilor este disponibila pe pagina de internet a ANCOM, iar pentru raportarea datelor pot fi utilizate semnaturile electronice emise de orice furnizor de servicii de certificare din Romania, si, in anumite conditii, din alt stat, se mai arata in comunicatul ANCOM.
Proiectul de decizie vizeaza modificarea si completarea Deciziei presedintelui ANCOM nr. 336/2013 si a Deciziei presedintelui ANCOM nr. 127/2009.
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!