Peste 80% din vanzarile de bere din Romania se fac in magazine
Peste 80% din vanzarile de bere din Romania se fac in magazine, scrie zf.ro.
O analiza a ZF pe baza datelor de la Asociatia Berarii Europei realizata de ZF dezvaluie faptul ca romanii prefera sa cumpere berea pentru acasa, in detrimentul barurilor sau restaurantelor care acopera doar 19% din consum, circa 81% din consumul de bere din Romania realizandu-se in sectorul off-trade (magazine).
Pretul redus al berii in ambalaje mari din magazine este principala cauza pentru faptul ca doar o mica parte din consumul de bere se realizeaza in HoReCa (Hoteluri, Restaurante, Cafenele).
Constantin Bratu, directorul general al Asociatiei Berarii Romaniei a declarat: ”Acest obicei de consum tine foarte mult de specificul nostru national: romanilor le place mai degraba sa isi petreaca timpul acasa, alaturi de familie sau prieteni, berea fiind aproape nelipsita in aceste momente. Totodata, criza economica, implicit scaderea puterii de cumparare, a avut un cuvant greu de spus, erodand semnificativ chiar dorinta romanilor de a iesi mai mult in oras, la o bere”.
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!