Schimbari in Topul celor mai valoroase branduri din lume
Apple a devenit ‘cel mai valoros brand de pe glob’, devansând Google, în ediţia din acest an a BrandZTM Top 100, clasamentul celor mai valoroase 100 branduri la nivel global, dat publicităţii miercuri de WPP şi Millward Brown.
Potrivit acestui studiu, în ultimul an, valoarea brandului Apple a crescut cu 67% până la 247 de miliarde de dolari, în timp ce valoarea brandului Google a crescut cu 9% până la 173,7 miliarde de dolari. Urmează în ordine, Microsoft cu o valoare a brandului de 115,5 miliarde de dolari, IBM (93,987 miliarde de dolari), Visa (91,962 miliarde de dolari), AT&T (89,492 miliarde de dolari), Verizon (86,009 miliarde de dolari), Coca-Cola (83,841 miliarde de dolari), McDonald’s (81,162 miliarde de dolari) şi Marlboro (80,352 miliarde de dolari), scrie Agerpres.
Topul celor mai valoroase mărci din 2015, aici
Valoarea cumulată a celor 100 de mărci din clasament se ridică la 3.300 miliarde de dolari, în creştere cu 14% faţă de 2014 şi cu 126% comparativ cu situaţia din urmă cu 10 ani, când a fost dată publicităţii prima ediţie a topului BrandZ.
Citeste mai departe pe economica.net
Comentarii oprite
Ne pare rău! Publicarea de comentarii nu este permisă.