Medierea unui conflict organizational
– Cât să mai suport, spune fata care ne solicită ajutorul, de fiecare dată când intru în tură ”simt” că în spatele meu, colegii îmi urmăresc fiecare greşeală! De când este soţul meu plecat la muncă, în Germania, nu mai am linişte. Mi-am dorit să muncesc într-o bucătărie, îmi place să gătesc şi vreau să învăţ. Eu am spus de la început că nu sunt potrivită pentru ospătar, sunt timidă şi nu fac faţă, dar managerul a insistat să preiau postul, în locul unui băiat…?! Ce să fac acum pentru a nu fi dată afară?!
Când conduci o afacere (oricât de mică) trebuie să fii atent la sensibilităţile angajaţilor tăi, unii au probleme cu părinţii, cu soţii sau copiii lor, alţii au probleme financiare sau de sănătate. Personalitatea lor este un amestec de caracteristici pozitive şi negative, pe care le descoperi atunci când angajaţii sunt puşi în situaţii diferite şi ei reacţionează. Dacă ai impus reguli de conduită clare, atunci este evident un comportament contraproductiv: intrigi, bârfe, certuri repetate. Acestea nu pot fi tolerate pentru că destabilizează echilibrul unui colectiv de muncă şi induce neîncrederea şi suspiciunea, sentimente care blochează cooperarea şi ascut concurenţa.
Mediator Roxana Cozma
Citeste mai departe pe ziaruldeiasi.ro
Comentarii oprite
Ne pare rău! Publicarea de comentarii nu este permisă.