Google ar putea sanctiona site-urile care nu sunt optimizate pentru versiuni mobile

 

Site-urile care nu sunt optimizate pentru versiuni mobile ar putea fi sancționate de Google. Gigantul se pregătește să schimbe politica de ranking a site-urilor pe telefoanele mobile și tablete.

google1Google face și desface: până și cea mai mică schimbare în algoritmul său complex îi poate conferi unei companii renume instantaneu pe internet, sau dimpotrivă, o poate face irelevantă. Așa că firmele care nu au site-uri mobile tremură acum de frică, sau sunt nevoite să găsească o soluție-fulger în weekend, pentru că Google urmează să-și prezinte cea mai recentă modificare a formulei secrete de căutare. Companiile au timp numai până marți, când cel mai mare motor de căutare din lume va realiza clasamentul în funcție de adaptabilitatea la versiunile mobile.

Prieten sau dușman

Dar ce înseamnă de fapt mobile-friendly? Dacă acest text ar fi mult prea mic pentru a fi citit pe telefonul mobil, sau anumite link-uri nu ar funcționa optim, probabil că site-ul respectiv și telefonul mobil nu s-ar putea numi ”prieteni”. Pentru a-și asigura un loc în clasamentul Google, site-urile trebuie să fie compatibile cu telefoanele mobile și cu tabletele. Userii trebuie să le poată folosi cu ușurință. Cele care nu respectă acest criteriu vor ajunge să fie uitate pe ultimele pagini ale clasamentului.

Citeste mai departe pe capital.ro

Cuvinte cheie: , , , ,

Comentarii oprite

Ne pare rău! Publicarea de comentarii nu este permisă.

Distribuie