Noua placheta cu Telefonul Consumatorilor obligatorie din 21 ianuarie 2015
Firmele vor trebui sa afiseze din 21 ianuarie 2015 o noua placheta cu Telefonul Consumatorilor, care a fost aprobata la finalul anului trecut.
Conform unui anunt de astazi al ANPC, noua placheta cu Telefonul Consumatorilor, obligatorie din 21 ianuarie 2015, poate fi descarcata de pe site-ul ANPC, accesand link-ul Lista comisariate judetene.
Noua placheta a fost aprobata prin Ordinul ANPC nr. 594/2014, publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 937 din 22 decembrie 2014 si care va intra in vigoare pe 21 ianuarie 2015.
Aceasta este gratuita si cuprinde datele de contact ale comisariatului pentru protectia consumatorilor din judetul in care firma isi desfasoara activitatea, astfel ca pentru fiecare judet va exista o placheta specifica.
Spre deosebire, in prezent exista un model standard, care se completeaza de catre firme, cu adresa, telefonul, faxul si e-mail-ul comisariatului judetean in raza caruia acestea isi desfasoara activitatea.
Conform actului normativ care va intra in vigoare in 21 ianuarie 2015, pe noua placheta se vor regasi urmatoarele informatii:
- mentiunea expresa „Telefonul Consumatorilor 0219551”;
- denumirea comisariatului regional in raza caruia firma isi desfasoara activitatea;
- denumirea comisariatului judetean in raza caruia firma isi desfasoara activitatea, precum si datele de contact ale comisariatului: adresa,
- numarul de telefon si de fax;
- mentiunea: Reprezentantii asociatiilor de consumatori nu au drept de control al operatorilor economici, conform art. 42 din OG nr. 21/1992;
- mentiunea: Apelarea numarului 0219551 poate fi taxata in functie de tipul de abonament detinut de consumator.
Va reamintim ca afisarea plachetei se va face in campul vizual al consumatorului, la loc vizibil, langa casa de marcat ori langa orarul de functionare, in spatiul de comercializare sau, dupa caz, de prestare a serviciului.
Important! Telefonul consumatorului este o linie telefonica cu tarif normal, la care consumatorii pot suna pentru a primi informatii cu privire la modul in care pot face sesizari sau reclamatii referitoare la produsele si serviciile ce le sunt puse la dispozitie. Elena Voinea, avocatnet.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!