Cat castiga companiile de curierat de Black Friday?
În fiecare an, Black Friday aduce o crestere de 50% pentru companiile de curierat. Anul acesta însa estimarile depasesc acest procent datorita faptului ca tot mai multi curieri au transformat Black Friday în Black Week: între 21 si 28 noiembrie.
”Între 21 si 30 noiembrie, un milion de kilograme de colete vor fi transportate în fiecare noapte”, reiese din datele Urgent Cargus. De altfel, compania a anuntat realizarea unei investitii de 1,63 milioane de euro, destinata eficientizarii activitatii companiei pentru perioada Black Week.
Investitiile vizeaza eficientizarea procesului logistic, marirea capacitatii pentru depozitare, suplimentarea flotei existente si a numarului de curieri cu 40%, precum si extinderea programului normal de lucru pentru zilele de sâmbata si duminica (22-23 noiembrie, 29-30 noiembrie si 1 decembrie).
Astfel, comparativ cu primele doua saptamâni din luna noiembrie 2014, numarul de expedieri va creste cu 56%. ”În 2014 nu vom mai avea doar 24 ore de reduceri, ci o întreaga saptamâna. În ultimele 6 luni am pus la punct toate detaliile pentru Black Week 2014”, spune Gian Sharp, CEO Urgent Cargus.
”Vom avea reduceri de pâna la 80% pentru aproximativ 10.000 de produse. Lansam Black Friday pe 21 noiembrie, urmat de Black Week, pâna pe 28 noiembrie. Aceasta saptamâna ar putea sa însemne vânzarile pentru o luna sau doua”, spune si Dan Vidrascu, CEO al elefant.ro. Ilinca Pop, capital.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!