Magazinul online emag.ro estimeaza vanzari in valoare totala de 150 de milioane de lei de Black Friday
Magazinul online emag.ro estimează vânzări de 150 milioane de lei în perioada campaniei de reduceri Black Friday, care va avea loc în data de 21 noiembrie, a declarat Iulian Stanciu, directorul general al Dante International, care detine magazinul online.
În 2013, retailerul a vândut peste 250.000 de produse în perioda campaniei de reduceri , valoarea comenzilor totalizând 23 milioane de euro (peste 100 milioane de lei).
Potrivit lui Iulian Stanciu,valoarea cumulată a reducerilor Black Friday se ridică la 75 milioane de lei la cele peste 450.000 de produse incluse în ofertă.”Am muncit şase luni pentru a le aduce clienţilor noştri reduceri totale de 75 milioane de lei dintr-o gamă foarte largă de produse”, a afirmat Stanciu.
emag.ro estimează vânzări în valoare totală de 150 de milioane de lei pe parcursul întregii zile de Black Friday.
Reducerile ajung până la 75% şi vor fi aplicate pentru produse IT, telefoane mobile, foto, electrocasnice şi climatizare, produse de îngrijire personală şi cosmetice, cărţi, jucării, mobilier, auto, articole pentru casă şi grădină.
„În spatele acestui eveniment sunt peste 1.000 de oameni, peste 200 de furnizori şi investiţii mari în infrastructura logistică şi IT”, a afirmat Stanciu.
Pentru pregătirea Black Friday 2014, emag.ro a investit 5 milioane lei în servere şi 2 milioane de lei în platforma online.
Pentru livrarea produselor, eMAG a încheiat parteneriate cu FAN Courier, Cargus, DPD şi TNT pentru un flux de livrare de 150 de camioane/zi, astfel încât livrările să fie finalizat în decurs de şase zile.
Conceptul de Black Friday a fost introdus pe piaţa din România de emag.ro, în anul 2011.mediafax.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!