Dacia si-a crescut cota de piata in Europa, ramanand brandul cu cea mai rapida crestere pe piata auto europeana

 

Dacia si-a crescut cota de piata în Europa cu 0,2%, la 2,4%, în cel de-al treilea trimestru fata de aceeasi perioada a anului trecut si ramâne brandul cu cea mai rapida crestere pe piata auto europeana, contribuind la avansul de 6,7% al veniturilor grupului Renault, de care apartine.

dacia logoRenault a raportat venituri în urcare în al treilea trimestru din acest an, de 8,53 de miliarde de euro, în comparatie cu 7,99 miliarde de euro în aceeasi perioada a anului trecut, se arata într-un comunicat al grupului.

Aceasta crestere limiteaza pierderea importanta din al doilea trimestru din acest an, când veniturile Renault au scazut cu 5% fata de al doilea trimestru din 2013. Astfel, la nivelul primelor noua luni, veniturile totale ale grupului francez au scazut cu 0,3% fata de acelasi interval al anului trecut.

Pe piata europeana, Renault a înregistrat vânzari în urcare cu 7,6% în cel de-al treilea trimestru comparativ cu perioada corespunzatoare din 2013.

Grupul si-a crescut cota de piata cu 0,2%, la 9,3%, datorita vânzarilor Dacia si, în special, a modelului Sandero, care a fost lider al industriei auto din Spania în acest trimestru, potrivit comunicatului Renault.

De asemenea, alte modele ale grupului care au consemnat vânzari mari sunt Renault Clio si Renault Captur.

Renault a vândut 612.934 de automobile la nivel global în perioada iulie-septembrie, crescându-si cota de piata în Europa, Asia si Africa.

Grupul estimeaza ca piata auto din Europa va înregistra un avans de 5% la finalul acestui an. Radu Cazan, capital.ro

Cuvinte cheie: , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie