Start furat la Black Friday?

 

Conceptul de Black Friday, o zi în care retailerii de electronice si electrocasnice lanseaza reduceri imbatabile, nu mai este functional în România.

black friday1Campania americana a reducerilor de toamna Black Friday a fost preluata în România si organizata pentru prima data în anul 2011. În SUA, Black Friday presupune ca, în ultima vineri din luna noiembrie, dupa Ziua Recunostintei, retailerii sa lanseze oferte, timp de câteva zile, marcând startul vânzarilor din sezonul de iarna. Peste Ocean, cumparatorii stiu ca reducerile încep în ultima vineri din noiembrie, iar magazinele îsi pregatesc cu grija ofertele si le lanseaza în ziua stabilita.

Dupa prima experienta care s-a dovedit un succes, Black Friday s-a organizat în fiecare an si în tara noastra. De fiecare data, retailerii au învatat câte ceva din aceasta experienta. Pe lânga concluziile menite sa le eficientizeze activitatea, legate de stocuri, livrari, modalitati de plata etc., magazinele noastre s-au gândit sa actioneze româneste: sa lanseze campania de Black Friday mai devreme, pentru a eclipsa concurenta.

Dupa ce, anul trecut, eMag, cel mai mare retailer online de electronice si electrocasnice, a anuntat Black Friday neasteptat, cu o saptamâna mai devreme, anul acesta, principalul concurent al eMag, evoMag, s-a grabit cu o luna întreaga. evoMag a anuntat, ieri, lansarea „încalzirii pentru Black Friday” 2014, cu reduceri ce depatsesc în unele cazuri 60% la sute de produse din aproape toate categoriile existente.

Aceasta „încalzire” pentru Black Friday de la evoMag, numita „saptamâna bântuita de reduceri”, cu ocazia Halloween-ului, are loc în saptamâna 27-31 octombrie, timp în care, conform companiei, clientii vor putea achizitiona telefoane mobile, tablete, laptopuri, televizoare, imprimante, multifunctionale, roboti de bucatarie, aspiratoare, produse de îngrijire personala si multe altele.

Alaturi de evoMag, fara însa sa prezinte campania de reduceri ca având legatura cu Black Friday, în aceasta perioada a mai lansat discounturi de pâna la 90% reteaua de magazine Diverta. Nu s-au lasat mai prejos nici retailerii offline, precum Flanco, Altex sau Media Galaxy, care propun, discounturi avantajoase. De exemplu, catalogul Domo pentru perioada 23 octombrie -5 noiembrie anunta „Începem sezonul marilor reduceri”, o serie de televizoare având preturile reduse cu 1.000 lei. Cristina Popovici, money.ro

Cuvinte cheie: , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie