Red Bull plateste despagubiri pentru persoanele care au baut Red Bull in SUA in ultimii 12 ani

 

Persoanele care au cumparat cel putin o doza de Red Bull între anii 2002 si 2014 si sunt rezidente în Statele Unite ale Americii pot primi fiecare compensatii de 10 dolari sau produse de 15 dolari pentru a renunta la un eventual proces împotriva gigantului bauturilor energizante.

bani dolariProducatorul austriac de bauturi energizante a pierdut în SUA un proces si este de acord sa plateasca despagubiri pentru persoanele care au baut Red Bull în America în ultimii 12 ani, potrivit mirror.co.uk.

Faimosul slogan pentru bautura energizanta Red Bull – “Red Bull îti da aripi” – a fost considerat falsa publicitate în cadrul unui proces care a avut loc în SUA, iar producatorul austriac a fost de acord sa plateasca 13 milioane de dolari compensatii pentru consumatori.

Aceasta înseamna ca orice persoana din SUA care a consumat o doza de Red Bull în ultimii 12 ani ar putea fi despagubita în bani. Acestea nici macar nu au nevoie sa arata dovada ca au cumparat faimoasa bautura energizanta, noteaza publicatia britanica

Compania producatoare – care a recunoscut ca a gresit – a fost de acord sa plateasca fiecarui consumator rezident SUA o suma de 10 dolari cash sau produse în valoare de 15 dolari pe persoana, pâna la suma totala de 13 milioane de dolari.

Un web site – energydrinksettlement.com – înfiintat de Red Bull pentru a procesa cererile pentru compensatii a picat dupa avalansa de cereri depuse de cei interesati.

Compania care produce bautura energizanta a fixat ca termen limita pentru primirea cecerilor de despagubire luna martie 2015.

Procesul împotriva companiei a fost început în 2013 de catre un consumator din SUA, Benjamin Careathers. El a sustinut sloganul Red Bull este fals si ca în mod clar nu înseamna ca bautura îti va da aripi. Consumatorul a pretins ca bautura ar trebui sa dea celor care o consuma un impuls de energie mai mare decât o ceasca medie de cafea, iar la o audiere din luna august, un judecator a fost de acord cu el.

Firma a fost de acord sa modifice campaniile de marketing viitoare. Red Bull este cel mai mare producator de bauturi energizante din lume, cu vânzari în 2013 de 5,4 miliarde de doze. gandul.info

Cuvinte cheie: , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie