21 noiembrie 2014 Black Friday la emag.ro

 

Retailerul online eMAG a inregistrat, pe parcursul celor 3 zile din campania „Revolutia Preturilor” vânzari în valoare totala de 39 de milioane de lei, în crestere cu 30% fata de prima editie a acestei campanii, lansate în luna iunie.

black friday1„Am creat Revolutia Preturilor ca un eveniment exclusiv eMAG, si în numai doua editii am reusit sa-l înscriem în calendarul de shopping al românilor. Rezultatele înregistrate pâna acum demonstreaza faptul ca evenimentul nostru este primit cu interes, urmarit cu atentie si valorificat imediat de catre clienti. Ne dorim ca, în timp, sa urmeze traiectoria pe care am înscris si evenimentul Black Friday, eveniment pe care îl vom organiza în acest an în data de 21 noiembrie”,declara Violeta Luca, Vicepresedinte si Director Executiv eMAG.

În Revolutia Preturilor, traficul a fost dublu fata de o perioada normala din saptamâna, si peste 300.000 de români au intrat cel putin o data pe site în fiecare zi. „Valoarea medie a comenzii, dar si rata de conversie s-au situat peste valorile unor zile normale pentru toate cele trei zile. Comunicarea directa, ofertele ”fara stelute” si logistica scalabila au fost principalele ingrediente ale unei campanii care a impulsionat peste asteptari comenzile înregistrate de eMAG în Revolutia Preturilor”, spune Violeta Luca.

Numarul mare de produse din oferta speciala, în categorii diversificate, a generat vânzari peste asteptari pentru categorii precum Jucarii, Copii&Bebe, Auto, Carti si Casa, Gradina&Petshop. Pe parcursul celor trei zile au fost vândute peste 7.000 pachete de scutece pentru copii, 11.100 de carti siaproximativ15 tone de mâncare pentru animalele de companie.

Cresterea traficului fata de o perioada obisnuita a fost sustinuta si de zona de mobile, care a generataproximativ 30% din trafic.

Retailerul online eMAG este unul dintre creatorii piet¸ei de comert¸ online din România. În ultimii 13 ani, eMAG s-a plasat în pozit¸ia de lider constant al piet¸ei, ca urmare a orientarii sale permanente catre client, manifestata prin servicii care creeaza noi standarde în piata, precum 30 de zile drept de retur, Service Pick Up and Return, Garantia Plus si Deschiderea coletului la livrare. capital.ro

Cuvinte cheie: , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie